شناسهٔ خبر: 48588567 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده جمهوری‌خواه آمریکا: اغلب جمهوری‌خواهان خواستار پیگیری حملات کنگره بودند

نماینده جمهوری‌خواه آمریکا از ایلی‌نوی از تمایل اغلب نمایندگان هم‌حزبی خود به پیگیری حملات به کنگره آمریکا پس از انتخابات سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «آدام کینزینگر» عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت ایلی‌نوی، در مصاحبه با سی‌ان‌ان اعلام کرد اغلب نمایندگان حزب جمهوری‌خواه مخفیانه به او از حمایت خود برای پیگیری پرونده حملات به کنگره آمریکا در واشنگتن.دی‌سی پس از نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ این کشور خبر دادند.

کینزینگر، که یکی از دو جمهوری‌خواه حاضر در جلسه اخیر رسیدگی به پرونده حملات کنگره بود، در این مصاحبه با بیان آن‌که تقریبا کسی معتقد نیست که در نتایج انتخابات تقلب شده باشد و پیروزی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا، را از او گرفته باشند، افزود: «بسیاری از افراد هستند که این‌ها را به من می‌گویند. این‌ها افرادی نیستند که به تلویوزیون رفته و دروغ‌های بزرگ بگویند، اغلب این افراد ساکت ماندند.»

او همچنین اعلام کرد: «واقعیت این است که برخلاف ظاهر امر، جمهوری‌خواهان فکر نمی‌کنند پیروزی بزرگ از ترامپ گرفته شده است، بلکه آن‌ها از رفتن او خوشحال بودند.»

هفته جاری اولین جلسه رسیدگی به پرونده حمله به کنگره آمریکا پس از انتخابات سال گذشته در این کشور ازسوی کمیته منتخب برگزار شد.

عضو جمهوری‌خواه دیگر حاضر در این کمیته منتخب نیز در ابتدای جلسه بر لزوم پوشش و تحقیق درباره آنچه به واقع در این حملات اتفاق افتاد، تأکید کرد و گفت: «باید متوجه شویم چه اتفاقی افتاد. همچنین باید بدانیم در هر لحظه این حملات درون کاخ سفید چه اتفاقاتی افتاد، تمام تماس‌ها، مکالمات، تمام دیدار‌های قبل و بعد از این حملات باید بررسی شود.»

انتهای پیام/

نظر شما