شناسهٔ خبر: 48587681 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

از جذب ستاره ها تا باشگاهی فروشنده

نگرانی بزرگ هواداران؛ چه بر سر رئال آمده است؟

رئال مادرید این روزها تنها به فروش بازیکن فکر می کند و خبری از جذب ستاره های بزرگ نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، استراتژی رئال مادرید در تابستان امسال روشن است؛ جذب بازیکن آزاد بدون پرداخت یک یورو مثل دیوید آلابا و فروش بازیکن تا جایی که بودجه لازم برای خرید کیلیان امباپه فراهم شود. استراتژی ای که مطلوب هواداران باشگاه نیست و باعث شده تا به فاصله کمتر از سه هفته تا شروع لالیگا اضطراب بر آنها حاکم شود.

 

 

 

 

رئال مادرید سال گذشته نیز فعالیتی در بازار نقل و انتقالات نداشت و پاندمی کرونا باعث شد تا این تیم بدون هیچ تغییر خاصی وارد فصل 21-2020 شود و در نهایت نیز دست خالی رقابت ها را ترک کرد.

تابستان امسال شرایط بدتر نیز شده و رئال با فروش سرخیو راموس و رافا واران تبدیل به باشگاهی فروشنده شده و نه خریدار که برای رئال مادرید اتفاقی عجیب و کم سابقه است. بدتر از همه اینکه باشگاه هیچ قصدی برای خرید مدافع ندارد و تنها به دیوید آلابا، ناچو، خسوس وایه خو و ادر میلیتائو به عنوان مدافع میانی بسنده خواهد کرد.

 

 

 

 

فروش بازیکن و در انتظار فرصتی برای جذب کیلیان امباپه، استراتژی خطرناکی است که مسئولان رئال در پیش گرفته اند و این بیش از همه باعث نگرانی هواداران شده است. بعید به نظر می رسد که پی اس جی تابستان امسال راضی به جدایی امباپه شود و احتمالا رئال بدون هیچ خرید بزرگ و خوشبین به درخشش بازیکنانی که به نظر تمام شده اند، نظیر گرت بیل، ایسکو، ادن هازارد، مارسلو و.... قدم در فصل 22-2021 خواهد گذاشت.

 

 

 

 

تاکنون واران و راموس از رئال جدا شده اند و به نظر مارتین اودگارد، ماریانو، کوبو، سبایوس و حتی وایه خو، نفرات بعدی در فهرست فروش خواهند بود. رئال باشگاهی که متخصص جذب ابرستاره ها بود، حالا تبدیل به باشگاهی فروشنده شده است؛ موردی عجیب و نگران کننده برای هواداران.

 

نظر شما