شناسهٔ خبر: 48586952 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امیرحیدری:

غدیرخم نقطه عطف مسیر نورانی دین مبین اسلام است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تبریک عید غدیر و دهه ولایت گفت: غدیرخم نقطه عطف مسیر نورانی دین مبین اسلام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی زمینی ارتش، در متن پیام تبریک سرتیپ کیومرث حیدری آمده است: غدیر خم نقطه عطف مسیر نورانی دین مبین اسلام است و در سایه این روز عظیم، مفهوم عمیق هدایت بشری، در قالب پر معنای «ولایت» متولد می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: ولایت و سرپرستی خداوند از طریق گزینش انسان‌های پاک، یک حق الهی و هدیه‌ای آسمانی برای تمامی جوامع بشری، از ازل تا انتهای تاریخ است.

حیدری تصریح کرد: انتخاب امیرالمومنین علی علیه السلام، به عنوان جانشین، ولی و ولایت مطلقه مسلمین در این روز مبارک، ملاک تشخیص حق از باطل و معیار سنجش بصیرت و کمال در ولایت مومنان بعد از پیامبران است.

وی در این پیام ضمن شکرگذاری برای وجود نعمت ولایت فقیه؛ این روز فرخنده و عید مبارک را محضر قائم آل محمد (عجنایب بر حقش ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، ملت با بصیرت و حق طلب ایران اسلامی و همکاران و همرزمانش در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و عزت، سربلندی و پیروزی تمامی رهروان راه ولایت را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

نظر شما