شناسهٔ خبر: 48585712 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

با طول عمر باتری ۱۶ روزه و چیپست اسنپدراگون ۴۱۰۰

اوپو واچ ۲ معرفی شد

دیجیاتو

اوپو واچ ۲ به جای رابط کاربری اختصاصی گوگل یعنی WearOS از رابط کاربری اختصاصی اوپو یعنی ColorOS بهره می‌برد.

صاحب‌خبر -

گره IT: ساعت هوشمند «اوپو واچ ۲» با طراحی شبیه اپل واچ، مجهز به چیپست اسنپدراگون ۴۱۰۰ کوالکام و طول عمر باتری چشمگیر ۱۶ روزه در دو مدل ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری با پشتیبانی LTE و مدل دیگر ۴۲ میلی‌متری با پشتیبانی بلوتوث معرفی شد.

اوپو واچ ۲ معرفی شد

به گزارش بولتن نیوز به نقل از دیجیاتو، اوپو واچ ۲ به جای رابط کاربری اختصاصی گوگل یعنی WearOS از رابط کاربری اختصاصی اوپو یعنی ColorOS بهره می‌برد. نسل قبلی ساعت هوشمند اوپو سرانجام با سیستم عامل WearOS و دسترسی به «گوگل پلی استور» در خارج از چین عرضه شد، اما هنوز مشخص نیست که اوپو واچ ۲ در آینده در کدام بازارها عرضه شود. همچنین ممکن است اوپو با همکاری گوگل و سامسونگ برای ارائه سیستم عامل مشترک WearOS 3.0 در نظر داشته باشد نسخه جهانی ساعت هوشمندش را با این سیستم عامل عرضه کند.

اوپو واچ ۲ معرفی شد
به نظر می‌رسد چشمگیرترین ویژگی ساعت‌های هوشمند آینده شرکت اوپو، عمر باتری ۱۶ روزه آن است. طبق اعلام این گزارش، در زمان استفاده معمولی، اوپو واچ ۲ با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا چهار روز دوام داشته باشد. همچنین این ساعت از تراشه پوشیدنی اسنپدراگون ۴۱۰۰ شرکت کوالکام بهره می‌برد که بدون شک نسبت به نسخه قبلی با تراشه اسنپدراگون ۳۱۰۰ یک پیشرفت بزرگ برای آن محسوب می‌شود.

اوپو واچ ۲ معرفی شد
اوپو واچ ۲ در اندازه‌های ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری به بازار عرضه می‌شود و از نمایشگر اولد خمیده با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در اینچ بهره می‌برد. همچنین هر دو مدل این دستگاه پوشیدنی از قابلیت‌هایی مانند eSIM اختیاری و سنسور‌های نظارت ضربان قلب، خواب و اکسیژن خون برخوردار خواهند بود. علاوه بر این مدل ۴۲ میلی‌متری کوچک‌تر برای افرادی که به LTE نیازی ندارد، فقط با قابلیت اتصال بلوتوث نیز ارائه خواهد شد.


پیش فروش اوپو واچ ۲ هم اکنون در کشور چین انجام می‌شود و زمان عرضه آن برای تاریخ ۱۵ مرداد ماه تعیین شده است. قیمت آن از حدود ۲۰۰ دلار برای نسخه بلوتوثی ۴۲ میلی‌متری آغاز می‌شود و نسخه‌های LTE به ترتیب اندازه خود (۴۲ و ۴۶ میلی‌متر) حدود ۲۳۱ و ۳۰۸ دلار قیمت خواهند داشت.

نظر شما