شناسهٔ خبر: 48585623 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

محروس: دیدارهای دوستانه ما با استرالیا و ازبکستان به خاطر با...

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه یکی از حریفان ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ آخرین شرایط تیمش را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری الشام سوریه، نزار محروس گفت: در شرایط کنونی فقط اردوی داخلی داریم و هیچ بازیکنی هم به تیم ملی فوتبال سوریه تحمیل نمی‌شود. ما در اردوهای انتخابی به دنبال شناخت بازیکنان و توانمندی‌شان هستیم و در اردوهای بعدی بازیکنان باید مسئولیت بیشتری را بر عهده بگیرند. لیگ سوریه برای ما بسیار مهم است و در دوره بعدی روی بازیکنان لژیونر تمرکز خواهیم کرد. من از مسئول پرونده بخش بازیکنان لژیونر در اروپا خواستم تا به من برای حضور آنها در اردو تضمین لازم را بدهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه درباره دیدارهای تدارکاتی نیز اظهار داشت: از فدراسیون فوتبال سوریه درخواست کردم تا با همتایان خود در استرالیا و ازبکستان برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی رایزنی کند. انتخاب این کشورها به خاطر شباهت سبک بازی‌شان با ایران است. همچنین درخواست هواپیمای چارتر کردم تا انتقال و انتظار بازیکنان در فرودگاه‌ها زمان کمتری ببرد. این موضوع می‌تواند باعث خستگی بازیکنان شود و به تیم‌های رقیب کمک خواهد کرد، زیرا حریفان از پرواز اختصاصی بهره می‌برند.

در گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا تیم‌های ملی ایران، کره جنوبی، عراق، امارات، لبنان و سوریه حضور دارند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما