شناسهٔ خبر: 48585110 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

سیدجلال به روز حساس رسید

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس هیچ مشکلی برای حضور در قلب دفاع این تیم در بازی با پیکان تهران ندارد.

صاحب‌خبر -

مهر: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس هیچ مشکلی برای حضور در قلب دفاع این تیم در بازی با پیکان تهران ندارد.

 تیم فوتبال پرسپولیس در حالی جمعه هفته جاری مقابل پیکان تهران آخرین بازی خود در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر را انجام می‌دهد که پیروزی در این دیدار، پنجمین قهرمانی متوالی سرخپوشان را به همراه دارد.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی برای رسیدن به جام زرین دیگری در فوتبال باشگاهی کشور تلاش می‌کنند که تمام جام‌های قبلی چهار سال گذشته را سیدجلال حسینی بالای سر برده است.

با این حال کاپیتان باتجربه این تیم که عملکرد قابل قبولی در رقابت‌های فصل جاری داشته است در چهار بازی اخیر این تیم به دلیل مصدومیت غایب بود.

او در جریان شکست پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی ۹۶ پایتخت روی نیمکت قرار گرفت تا فرشاد فرجی در کنار محمدحسین کنعانی زادگان بازی کند. نمره قبولی جانشین سیدجلال در دربی باعث شد تا یحیی گل محمدی برای استفاده از کاپیتان خود عجله نکند و همچنان از فرجی در قلب دفاع استفاده کند.

با این حال سیدجلال به آمادگی کامل بدنی مطلوب دست پیدا کرده تا بار دیگر بتواند در ترکیب ثابت تیمش قرار بگیرد. حضوری که منوط به تصمیم گل محمدی است تا مدافع سرخپوشان بتواند بار دیگر تیمش را در دیداری که می‌تواند منجر به قهرمانی پرسپولیس شود همراهی کند.

رکوردی که نه تنها سیدجلال را در قامت بازیکن دست نیافتنی تر از همیشه می‌کند بلکه باعث تکرار اسم پرسپولیس می‌شود تا تبدیل به تنها تیمی شود که پنچ قهرمانی متوالی دارد. سیدجلال تاکنون ۸ بار در لیگ برتر با تیم های سپاهان و پرسپولیس جام را بالای سر برده است.

برچسب‌ها:

نظر شما