شناسهٔ خبر: 48584328 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استادان دانشگاه آزاد پس از دریافت پیامک، برای واکسیناسیون مراجعه کنند

تهران- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد پس از دریافت پیامک به مراکز نوبت دهی مراجعه کنند.

صاحب‌خبر -

محمد مهدی طهرانچی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا در این زمینه افزود: اطلاعات اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان براساس سامانه آموزشیار دانشگاه جمع آوری شده و برای واکسیناسیون وارد سیستم شده است.

وی ادامه داد: دانشگاه پس از برنامه‌ریزی‌های لازم، از طریق پیامک در ابتدا از اعضای هیات علمی سپس کارکنان و دانشجویان دعوت می کند تا در مراکز برای انجام واکسیناسیون حضور پیدا کنند.

رییس دانشگاه آزاد گفت: واکسیناسیون فقط مخصوص اعضای هیات علمی نیست، نیروهای حق التدریس و سایر کارکنان دانشگاه نیز در اولویت واکسیناسیون قرار دارند.

طهرانچی همچنین درباره بازگشایی دانشگاه‌ها از مهرماه اظهار داشت: این موضوع همچنان به وضعیت شیوع کرونا در کشور بستگی دارد اما تاکنون مقرر شده که کلاس های دانشجویان تحصیلات تکمیلی حضوری برگزار شود.

وی افزود: پس از واکسیناسیون کامل دانشجویان، سایر مقاطع نیز به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، مراسم آغاز واکسیناسیون دانشگاهیان کشور با حضور دکتر حریرچی و مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاهی در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار شد.

طهرانچی در این مراسم گفت: واکسیناسیون جامعه دانشگاهی با اولویت دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد از امروز آغاز می شود، با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، واکسیناسیون دانشجویان و استادان این دانشگاه تا ۱۵ آبان ماه پایان می یابد.

وی افزود: پس از واکسیناسیون خانواده دانشگاه آزاد، سایر بخش‌های دانشگاه در آموزش عالی در این مراکز واکسینه می شوند.

نظر شما