شناسهٔ خبر: 48581763 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سامانه های وقت گیری واکسیناسیون دانشگاه آزاد از شنبه فعال است

تهران_ ایرنا_ رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۲ سامانه برای واکسیناسیون فعال است که یکی سامانه وزارت بهداشت و دیگری سامانه های دانشجویان و استادن دانشگاه آزاد (ساجد) است تا مخاطبان برای انجام واکسیناسیون بتوانند در نزدیکی محل زندگی خود، وقت گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، محمد مهدی طهرانچی امروز پنجشنبه در حاشیه مراسم مراسم آغاز واکسیناسیون دانشگاهیان کشور در جمع خبرنگاران در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد افزود: در راستای رسالت اجتماعی دانشگاه و  توان زیر ساخت های این دانشگاه در ۱۰۰ نقطه کشور رشته پرستاری  و در مجموع در ۱۵۰ نقطه کشوررشته های پزشکی دانشگاه آزاد فعال هستند.
وی ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته در هر استان مقرر شده بین ۵ تا ۱۵ ایستگاه واکسیناسیون با اولویت استادان، ‌کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد دایر شود و خدمات ارائه دهد چرا افزایش سرعت واکسیناسیون برای کشور مسئله ای بسیار مهم است.
رییس دانشگاه آزاد یاد آور شد: مقرر شده تا ۱۵ آبان  واکسیناسیون کل مجموعه یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفری دانشگاه آزاد تمام شود، این بنای اولیه است اما اگر در بحث تهیه واکسن کمک شود، ما هم سرعت کار را افزایش می دهیم.

نظر شما