شناسهٔ خبر: 48581226 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

حسینی‌کیا در تشریح نشست مشترک کمیسیون صنایع با رئیس سازمان صداو سیما:

صداو سیما می‌تواند با معرفی تولیدات داخلی زمینه افزایش اعتماد مردم به کالای ایرانی را فراهم کند

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست مشترک مشترک با رئیس سازمان صداو سیما و معانان وی بر حمایت صداو سیما از حوزه تولید تاکید کرد زیرا این سازمان می‌تواند با معرفی و شناساندن تولیدات داخلی زمینه افزایش اعتماد مردم را فراهم کند.

صاحب‌خبر -

سیدجواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست مشترک کمیسیون صنایع و معادن با رئیس سازمان صداو سیما و معانان وی، گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این نشست بر حمایت صداو سیما از حوزه تولید تاکید کرد زیرا این سازمان می‌تواند با معرفی و شناساندن تولیدات داخلی زمینه افزایش اعتماد مردم را فراهم کند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: عملکرد صداوسیما می تواند حتی از تخلف ها پیشگیری کند بنابراین سازمان صداو سیما نقش روشنگری در موضوعات مختلف مانند مبارزه با گرانی و قاچاق کالا و.. را برعهده دارد.

وی حمایت موضوع محور از صنایع را یکی دیگر از موضوعات مورد بررسی در نشست مذکور برشمرد و تشریح کرد: صداوسیما باید صنایع مختلف مانند چرم، پوشاک و.. را در برنامه‌های مختلف موردحمایت ویژه قرار دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: صداو سیما می‌تواند پل ارتباطی میان مردم و کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی باشد تا مشکلات واقعی جامعه منتقل و مجلس براساس نیاز جامعه  دقیق تر خلاءهای قانونی را رفع کند.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: مقرر شد این جلسات استمرار داشته باشد تا تعاملات مناسبی میان سازمان صداوسیما و کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره موضوعات مربوطه به ویژه مشکلات عرصه تولید انجام شود./

پایان پیام

نظر شما