شناسهٔ خبر: 48580949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«اطعام غدیر» به همت موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان/طبخ و توزیع 10 هزار غذا بین مردم

مسؤول موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان از طبخ و توزیع ۱۰ هزار پرس غذا بین مردم رفسنجان و روستاهای حومه در ظهر عید غدیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری  فارس از رفسنجان، اطعام در روز عید غدیر در گوشه‌گوشه شهرستان رفسنجان به‌گونه‌ای بزرگ داشته شده است که هرجایی بوی غذا در حسینیه‌ها و تکایا به مشام می‌رسد، غذایی که طعم بهشتی دارد و به سفارش دین طبخ می‌شود.

موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان هم که طلایه‌دار مواکب اربعین در کربلای معلاست، امروز میزبان مردم رفسنجان برای صرف ناهار عید غدیر است و قرار است سفره‌ای پهن شود و تبرکی از خوان کرم امام علی (ع) نصیب مردم شود.

علی میربابایی مسؤول موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان در این رابطه با تبریک عید غدیر اظهار کرد: اطعام در روز عید غدیر سفارش شده و تنها عیدی که در آن سفارش به اطعام همه مردم اعم از فقیر و غنی شده است، عید غدیر است.

وی عنوان کرد: به‌همت موکب خاتم‌الانبیاء (ص) در شهر رفسنجان در سه آشپزخانه سقاخانه ابوالفضل (دوراهی سرچشمه)، حسینیه علی‌اصغر (ع) و مسجد ابوالفضل (ع) غذا طبخ و ۱۰ هزار پرس غذا بین مردم رفسنجان و روستاهای حومه توزیع می‌شود.

طبخ و توزیع ۳ هزار پرس غذا توسط مؤسسه مددکاری انصارالحسین

اما رفسنجان در پویش احسان غدیر (طبخ و توزیع ۳ میلیون پرس غذای گرم در روز عید غدیر در کشورتوسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)) هم سهمی دارد؛ امروز ۳ هزار پرس غذا توسط مؤسسه مددکاری انصارالحسین (ع) و گروه جهادی شهید یدالله ملایی از گروه‌های همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام، در مجموعه بیت‌الحسین (ع) همت‌آباد آگاه از توابع بخش مرکزی رفسنجان طبخ و بین مردم شهرستان رفسنجان توزیع شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

نظر شما