شناسهٔ خبر: 48580744 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تلی تلگراف گزارش داد؛

سیل در شمال ایتالیا و نارضایتی مردم از بی توجهی مسئولان

باران‌های موسمی در شمال ایتالیا موجی از سیلاب و رانش زمین را بدنبال داشت و خیابان‌ها در شهر‌های اطراف دریاچه کومو را در بر گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  به نقل از روزنامه دیلی تلگراف؛ آتش نشانان ایتالیایی بیش از ۶۰ عملیات امداد و نجات را پس از طوفان در منطقه پیکتورسک در نزدیکی دریاچه کومو به انجام رسانده اند. هیچ زخمی یا کشته‌ای ثبت نشده است، اما شرایط بد جوی و بارش شدید باران به جاده‌ها و خیابان‌ها آسیب زده است.

<div id="video-display-embed-code_6774622"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3178078/6774622?width=400&height=300"></script></div>

یکی از شهروندان مناطق آسیب دیده می‌گوید من مادر ۹۰ ساله ام را که درحال غرق شدن بود از بین ویرانه‌های ناشی از سیلاب نجات دادم. سیلاب، این سه تاخودرویی که به هم خورده اند و شما آن‌ها را می‌بینید از خیابان بالایی به اینجا اورده است. هیچ کس خودش را برای کمک به ما به زحمت نیانداخته است. من هنوز شهردار را ندیدم.

پائیز سال گذشته نیز در منطقه ساردنیا ایتالیا بر اثر سیل و بارش شدید باران دستکم سه نفر کشته و دو نفر مفقود شدند. امکانات ناکافی و کندی مسئولان نیز مزید بر علت شده است تا شهروندان از وضعیت موجود ناراضی باشند.

نظر شما