شناسهٔ خبر: 48580459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

توسط دانشجوی دانشگاه آزاد کرمانشاه صورت گرفت؛

کسب مدال طلای مسابقات مخترعین سوئیس

دانشجوی رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه موفق به دریافت مدال طلای مسابقات بین‌المللی و رقابت‌های مخترعین سوئیس شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کرمانشاه، حسنا توحیدفر دانشجوی رشته روانشناسی ورودی ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه موفق به دریافت مدال طلای مسابقات بین‌المللی و رقابت‌های مخترعین IFIA جولای ۲۰۲۱سوئیس شد.

بر اساس این خبر نتایج نخستین دوره مسابقات آنلاین بین‌المللی اختراعات و نوآوری‌ها ویژه اعضای فدراسیون جهانی اعلام شد و نخستین دوره مسابقات بین‌المللی مخترعان و مبتکران، ویژه اعضای INV ، از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۱ برابر با ۲۷ تا ۲۹ تیر ۱۴۰۰ به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد.

فدراسیون جهانی مخترعان یکی از سازمان‌های پیشرو در حوزه اختراع و نوآوری درجهان است که یکی از مهم‌ترین اهداف اصلی فدراسیون بسترسازی و قدردانی از جامعه مخترعان و نوآوان بوده است.

در جریان این مسابقات، ۶۵۰ اختراع از ۳۵ کشور جهان در این رویداد ثبت‌نام ککردند

کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، مراکش، ایران، قطر، بحرین، انگلستان، لبنان، لهستان، چین و... در این عرصه حضور داشتند.

به گزارش آنا، همه اختراعات و نوآوری‌ها در ۱۵ کلاس مختلف از جمله علوم کامپیوتر، ماشین‌آلات، مهندسی‌عمران، حفاظت از محیط‌زیست، کشاورزی و غیره دسته‌بندی شده است.

تمامی مراحل ثبت‌نام و داوری و در نهایت اعلام نتایج به برگزیدگان از طریق فدراسیون جهانی مخترعان در کشور سوییس صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/۴۱۱۷/

نظر شما