شناسهٔ خبر: 48578346 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بلعیدن موش توسط مار دو سر

ویدئویی که بلعیدن موش توسط یک مار دو سر را نشان می دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه بلعیدن موش توسط یک مار دوسر را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود این مار دوسر با هر دو دهان خود این موش را می‌بلعد. این ویدئو توسط «برین بارکزیک»، که به ماجراجویی در حیات وحش می‌پردازد تهیه و منتشر شد. این ویدئو تاکنون بیش از ۲۲۸ هزار بیننده داشته است. برین با انتشار ویدئوی مذکور در اینستاگرام خود نوشت: «غذا خوردن مار دو سر بن و جری. دلم برای همه مار‌ها و حیوانات تنگ شده، اما به زودی در خانه خواهیم بود.»

بیشتر بخوانید

این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. بسیاری از کاربران حیرت خود را با دیدن این ویدئو ابراز کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «من تابحال غذا خوردن یک مار دو سر را ندیده بودم. واقعا برای من جالب بود.» کاربر دیگر نوشت: «با دیدن این ویدئو به مار‌های دو سر علاقمند شدم. از کجا می‌توانم یک مار دو سر خریداری کنم.»

<div id="video-display-embed-code_14384899"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7832336/14384899?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما