شناسهٔ خبر: 48576286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی:

اقتدار و آمادگی روزافزون نیروهای مسلح سدی محکم در برابر تهدیدات دشمنان است

عبداللهی گفت: اقتدار و آمادگی روزافزون نیروهای مسلح سدی محکم در برابر تهدیدات دشمنان است و لذا تقویت بنیه دفاعی و امنیتی کشور ضامن حفظ دستاوردهای نظام اسلامیو آرمان های حصرت امام(ره) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان مرکزی گفت: تمام سعی و تلاش سازمان قضایی نیروهای مسلح بر حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح برای انجام ماموریت ها و وظایف آنها است.

وی افزود: شناسایی و رفع موانع در راستای اجرای موفق ماموریت های نیروهای مسلح از دیگر ماموریت های سازمان قضایی است که در این راستا انجام وظیفه می کند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف نیروهای مسلح در کشور ایجاد و برقراری امنیت در سایر بخش های کشور است و سازمان قضایی نیروهای مسلح آنها برای انجام این رسالت خطیر حمایت و پشتیبانی می کند.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح از کیان و حریم مقدس نظام اسلامی دفاع می کنند و در عرصه های مختلف برای مردم و انقلاب امنیت ایجاد می کنند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی ادامه داد: خوشبختانه به برکت وجود تفکر انقلاب اسلامی نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب اسلامی همواره منشا خدمات و برکات موثری برای مردم و انقلاب بوده اند و توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف را خنثی کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: اقتدار و آمادگی روزافزون نیروهای مسلح سدی محکم در برابر تهدیدات دشمنان است و لذا تقویت بنیه دفاعی و امنیتی کشور ضامن حفظ دستاوردهای نظام اسلامیو آرمان های حصرت امام(ره) است.

در پایان این مراسم از زحمات آقای امیر جلالی تقدیر و دکتر عباس قاسمی به عنوان دادستان نظامی استان مرکزی معارفه شد.

 

انتهای پیام/ 

نظر شما