شناسهٔ خبر: 48572508 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیام تبریک فرمانده مرزبانی ناجا به مناسبت عید غدیر خم

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در پیامی عید غدیر خم را به ملت شریف ایران و مرزبانان مجاهد نیروی انتظامی تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی ناجا در پیامی عید غدیر خم را به عموم شیعیان جهان و مرزبانان مجاهد نیروی انتظامی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛

روز ولایت، روزی است که  پیامبر(ص) در هنگام مراجعت از حجة الوداع از  آخرین قطعه  رسالت خود پرده  برداشت و حضرت علی (ع) را به جانشینی برگزید و غدیر تبدیل شد به تکرار اولین در کلام آخرین ، همان کلام نورانی که در اولین پیام، علی را به برادری و وصایت خواند و در غدیر، اعلام ولایت و امامت او را فرمود. عیدی که برای مسلمانان تبدیل شد به  عید صیام، قیام، اطعام الطعام و صله الاخوان ، اما اکنون بعد از گذشت قرن ها ، هنوز مرد عدالت و ولایت را نشناخته ایم. امیرالمؤمنین دریایی  از خصایص عالی بشری و جامع صفات ممتاز یک انسان برتر، و به حقیقت انسانی کامل که  در  صفات، تا آنجا پیش رفته که حتی دشمنانش نیز زبان به تمجید او گشوده‌اند.

با تبریک فرا رسیدن عید امامت و ولایت ، عید غدیر خم ، امید است که جامعه شیعه، با اهتمام ورزیدن به عید ولایت و رهبرى، رشد خودشان را نشان دهند و با تکریم این حبل المتین‌ استوار شیعه، دین خویش را نسبت‌ به بنیادهاى اعتقادى ادا  کنند.

نظر شما