شناسهٔ خبر: 48570904 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

فناوری‌های نوین به کمک صنایع خلاق اقتصاد دیجیتال می‌آیند

استارتاپ‌های فعال در حوزه صنایع خلاق اقتصاد دیجیتال با حمایت معاونت علمی و فناوری شناسایی می‌شوند و مراحل رشد خود را طی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط مرکز نوآوری فینوداد، استارتاپ‌های فعالی که در مراحل اولیه‌ رشد قرار دارند شناسایی می‌شوند. مجموعه‌های فعال حوزه اقتصاد خلاق شامل «فین‌تک»، «بانکداری باز»، «پردازش ابری»، «اینترنت اشیاء»، «بلاکچین»، «هوش مصنوعی»، «بانکداری دیجیتال»، «کلان داده»، «رباتیک» و سایر حوزه‌های مرتبط با فین‌تک و بانکداری.

فینوداد بستری است تا استارتاپ‌ها، منتورها و مشاوران، شرکت‌های بزرگ، متخصصان ملی و بین‌المللی و سرمایه‌گذاران خرد گرد هم آیند و با مشارکت و هم‌افزایی در این زیست‌بوم با پشتوانه بانک ملی و هلدینگ داده‌ورزی سداد، در جهت رشد و توسعه کسب‌وکار استارتاپ‌ها و همچنین توسعه فناوری‌های نوین و به‌روز دنیا گام‌های بلندی بردارند.

مرکز نوآوری فینوداد مستقر در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر  یک ساختار منسجم و مشخص در جهت حمایت و توسعه کارآفرینی نوآورانه و دانش‌بنیان است که به منظور ایجاد کسب‌وکارهای نوپای ارزش‌آفرین، آنها را تحت پوشش و حمایت خود در می‌‌‌آورد. خدماتی چون فضای کار اشتراکی، برگزاری دوره‌های آموزشی، حمایت‌های مالی، بازایابی و تجاری‌سازی و مشاوره‌های تخصصی. موزشی

این تیم‌ها، هسته‌های نوآور و استارتاپ‌هایی که در این حوزه فعالیت دارند می‌توانند تا 8 مردادماه سال جاری برای بهره‌مندی از خدمات شتابدهی به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظر شما