شناسهٔ خبر: 48569662 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سردرگمی کابینه رژیم صهیونیستی در برابر موج جدید شیوع کرونا

بحران شیوع کرونا بار دیگر آتش اختلاف های سیاسی در اراضی اشغالی را شعله ور کرده است.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان – رژیم صهیونیستی ۲ هزار و ۲۶۰ مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا را در اراضی اشغالی ثبت کرد.
 
ارتش این رژیم نیز ۲۶۵ مورد جدید ابتلا و ۷۴۶ مورد قرنطینه را اعلام کرده است.
 
این در حالی است که رژیم صهیونیستی مدعی انجام واکسیناسیون کرونایی و خروج سریع از این بحران بهداشتی را داشت.
 
به گزارش «اسپوتنیک»، در حالی که شمار موارد ابتلا به کرونا در اراضی اشغالی در حال افزایش است، بی برنامگی و سردرگمی برای مواجهه با بحران بهداشتی شیوع کرونا در کابینه رژیم صهیونیستی مشخص است.
 
ثبت بیش از ۲ هزار مورد ابتلا به کرونا که از پایان ماه ژوئن بی سابقه بوده، نشان می‌دهد که موج سوم کرونا به اراضی اشغالی رسیده است.
 
تعداد بیماران کرونایی در اراضی اشغالی در حال حاضر، ۱۳ هزار و ۷۵۰ نفر اعلام شده و در مجموع تاکنون ۸۶۴ هزار نفر از ساکنان اراضی اشغالی به این بیماری مبتلا شدند.
 
کارشناسان دلیل افزایش شمار روزانه مبتلایان کرونایی را شیوع نوع جهش یافته «دلتا» می‌دادند که ۷۰ درصد از نوع اصلی مسری‌تر است.
 
شیوع مجدد کرونا اختلافات «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با کابینه این رژیم را تشدید کرده است.
 
او که پیشتر در ادامه مخالفت‎هایش با کابینه فعلی رژیم صهیونیستی، در مورد ناتوانی کابینه «تغییر» در مقابله با کرونا هشدار داده بود، در مورد مفید بودن اقدام‌های کرونایی تردید دارد.
از سوی دیگر «نفتالی بنت»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقاد‌های نتانیاهو در جلسه هفتگی حزب «لیکود»، اظهار داشت با رسیدن محموله جدید واکسن‌های کرونا، با شیوع بیماری مقابله می‌شود.
 
دلایل متعددی برای سردرگمی کابینه رژیم صهیونیستی ذکر می‌شوند؛ نیاز رژیم صهیونیستی به تایید سازمان غذا و داروی آمریکا درباره موضوع واکسن و انتظار برای تصویب بودجه.
 
انتهای پیام/

نظر شما