شناسهٔ خبر: 48569507 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رعد۲ کلید خورد/دستبند پلیس « ری» بر دستان ۱۲۰ سارق و زورگیر

رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و دستگیری ۱۲۰ سارق، زورگیر و مالخر با تلاش مأموران انتظامی شهرستان ری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در حاشیه اجرای دومین مرحله از طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری در جمع خبرنگاران از دستگیری ۱۲۰ نفر سارق، مالخر و زورگیر خبر داد. 
 
 سردار رحیمی با بیان اینکه دومین مرحله طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری با تلاش یک هفته‌ای ماموران اطلاعاتی نیروی انتظامی این شهرستان به مرحله اجرا در آمده است تصریح کرد:
در یک ماه گذشته‌ای که فرماندهی انتظامی شهرستان ری را تشکیل داده‌ایم در بحث وقوعات در محدوده شهرستان ری، کاهش ۱۲.۵ درصد جرایم و افزایش ۴۰ درصدی کشف جرایم را داشته ایم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آمار کشفیات در دومین مرحله طرح رعد شهرستان ری اعلام کرد: در این مرحله از طرح، ۱۲۰ نفر از سارقان، مالخران و زورگیران شناسایی و دستگیر شده که در میان آن‌ها هفت گروه به صورت باندی فعالیت می‌کردند.

سردار رحیمی با اشاره به کشف ۱۱۰ فقره سرقت و ۲۰۶ کیلوگرم مواد مخدر، از بازداشت ۷۱ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر خبر داد و گفت: 5 قبضه سلاح گرم و ۱۶ قبضه سلاح سرد هم ازجمله کشفیات این طرح است.

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه 8  هزار قلم انواع کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان کشف شده است، خاطرنشان کرد: هشت نفر از اراذل اوباش و مزاحمان نوامیس هم در این طرح شناسایی و بازداشت شدند.

انتهای پیام/

نظر شما