شناسهٔ خبر: 48568586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در شبانه روز گذشته؛

جان باختن ۴ بیمار مبتلا به کرونا در همدان

با فوت باختن ۴ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از کوید ۱۹ از ابتدای همه گیری تاکنون به ۲ هزار و ۳۳۶ نفر رسید.

صاحب‌خبر -
  • جان باختن ۴ بیمار مبتلا به کرونا در همدانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان ؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در مجموع با ۴۲۹ مورد جدید تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به ۵۰ هزار و ۳۶۸ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۹ هزار و ۷۷۱ رسیده است.

 

محمد طاهری افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا ۷۸۷ مورد بود که ۱۸۳ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۱۰ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

 

وی درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۹۰۰، بهار هزار و ۴۳، تویسرکان هزار و ۸۲، رزن ۸۲۵، درگزین ۲۹۷، فامنین ۳۲۸ و کبودراهنگ هزار و ۸۷ نفر است.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین تاکنون سه هزار و ۶۸۱ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۴۵۸ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۶۰۲ نفر نیز در شهرستان همدان مثبت گزارش شده است. 

 

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان پنج شهرستان همدان، اسدآباد، ملایر، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز، شهرستان‌های تویسرکان، بهار، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و شهرستان فامنین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

نظر شما