شناسهٔ خبر: 48568372 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

پیام آیت الله سعیدی به مناسبت عید غدیر

حوزه/ خداوند تبارک وتعالی با دستور به نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله وسلم برای ابلاغ ولایت و وصایت امام علی علیه السلام در یک مراسم ویژه پس از برگزاری حج ابراهیمی زمینه هدایت و حکومت الهی را تا دامنه قیامت فراهم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تولیت به مناسبت عید سعید غدیر خم بدین شرح می باشد:

اَلْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکُمْ نِعْمَتی
روز هیجدهم ذی الحجه در بیان ائمه هدی علیهم السلام و معارف اسلامی روز غدیر عید الله الاکبر، و اشرف الاعیاد معرفی شده است.
خداوند تبارک وتعالی با دستور به نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله وسلم برای ابلاغ ولایت و وصایت امام علی علیه السلام در یک مراسم ویژه پس از برگزاری حج ابراهیمی زمینه هدایت و حکومت الهی را تا دامنه قیامت فراهم کرد.
باعنایت به آیات الهی غدیر نشانه عظمت، بزرگی، جامعیت مکتب حیات بخش و عزت آفرین اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله وسلم و روز یأس دشمنان، کفار، منافقان و شیاطین است.
غدیر یک مفهوم مترقی و نجات بخش، روز اخوت و برادری، روز تمسک به حبل متین و عروه الوثقی الهی، جلوه ای دیگر از بعثت و چون آن روز درخشان و ماندگار است.
غدیر تنها یک روز نیست بلکه دامنه آن به بلندای تاریخ است غدیر یک بِرکه نیست بلکه اقیانوس بی پایان معارف توحیدی و فضائل نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله وسلم وجانشین برحق او امام علی بن ابی طالب علیه السلام و بشارت به آمدن منجی عالم بشریت می باشد.
اینجانب با تبریک این روز بزرگ به ملت شریف ایران و به ویژه مردم ولایت مدار قم و سادات جلیل القدر وخادمان نورانی حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام وخانواده های محترم ایشان و تقدیر مجدد وتبریک به کادر درمان، با توجه به شرایط بیماری همه گیر کرونا، حال که امسال هم امکان و شرایط مساعد جلوس و دیدوبازدید فراهم نیست، امیدوارم همه ما با رعایت دستورالعمل ها به قطع زنجیره این ویروس منحوس کمک و با اقتدا به امیرالمومنین علیه السلام ولبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی با صرف هزینه ها برای کمک به افراد نیازمند وآسیب دیده تحقق بخش مواسات و کمک های مؤمنانه باشیم.
سید محمد سعیدی
نماینده ولی فقیه ، امام جمعه وتولیت آستان مقدس قم

نظر شما