شناسهٔ خبر: 48566162 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دپای: بازی در کنار مسی شگفت‌انگیز خواهد بود

تهران- ایرنا- مهاجم جدید بارسلونا، گفت: کار کردن با مسی و کومان در بارسلونا اتفاق خوبی است و امیدوارم بتوانیم عناوین زیادی را کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ممفیس دپای ستاره تیم ملی هلند یکی از اولین خریدهای بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی بود. این بازیکن اما اولین ستاره‌ای نبود که به جمع شاگردان کومان اضافه شد بلکه سرخیو آگوئرو آرژانتینی هم برای تقویت خط حمله به عضویت کاتالان‌ها درآمد.

با این حال ستاره هلندی جدید بارسلونا امیدوار است بتواند تحت نظر رونالد کومان و در کنار مسی و آگوئرو روند موفقیت آمیزش را طی کند.

این ستاره هلندی اظهار داشت: بازی در کنار مسی واقعا شگفت انگیز است. امکیدوارم در کنار هم بتوانیم عنوان زیادی را برای بارسلونا کسب کنیم.

وی در مورد رقابت با آگوئرو برای حضور در ترکیب اصلی اضافه کرد: ما مهاجمان زیادی داریم که هر کدام خصوصیات ویژه ای دارند. من، مسی و آگوئرو به زودی با یکدیگر سازگار خواهیم شد و خواهید دید که همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

دپای سابقه کار کردن با کومان در تیم ملی هلند را دارد. این بازیکن در مورد همکاری دوباره با مربی هموطنش اضافه کرد: کار کردن با او واقعا خوب است و مطمئنم در بارسا هم با او موفق خواهیم شد.کومان شرایط تیم ملی هلند را عوض کرد. او به من اعتماد به نفس داد و حالا ماجراجویی با او در بارسا ادامه پیدا کرده است. من از او و شکل تمریناتش و خواسته‌هایش از بازیکنان مطلع هستم. کار کردن با او نسبت به سایر مربیان متفاوت است.

نظر شما