شناسهٔ خبر: 48565177 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

دورهمی هانیه توسلی و شبنم فرشادجو و رفقا در طبیعت + عکس

رکنا:هانیه توسلی و شبنم فرشادجو که دوستی صمیمی‌ای با هم دارند، به گشت و گذار در دل طبیعت پرداختند.

صاحب‌خبر -

شبنم فرشادجو زادهٔ ۱۶ بهمن ۱۳۵۶ در تهران است . شبنم فرشادجو هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. شبنم فرشادجو دارای تحصیلات عالیه در رشته‌های هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران است و شبنم فرشادجو در کارنامه هنری خود سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و شبنم فرشادجو نیز بازیگری در آثار تلویزیونی و سینمایی را دارد.

در تصویری که از آن‌ها منتشر شده، این دو در کنار محمد حیدری دیده می‌شوند. هانیه توسلی و شبنم فرشادجو چندی پیش با هم در برنامه گفت و گو محور همرفیق هم در کنار هم ظاهر شدند.

شبنم فرشادجو و هانیه توسلی

این دو در سریال مشهور میوه ممنوعه ساخته حسن فتحی همبازی بودند.

سریال «میوه ممنوعه» به نویسندگی علیرضا نادری و علیرضا کاظمی‌پور سریالی بود که در ماه رمضان سال ۱۳۸۶ به کارگردانی حسن فتحی و بازی هنرمندان مطرحی چون علی نصیریان، گوهر خیراندیش، امیر جعفری، هانیه توسلی، طناز طباطبایی، عمار تفتی، الیکا عبدالرزاقی، نیما رئیسی، هرمز هدایت، شبنم فرشادجو، کاظم بلوچی، جواد انصافی، صدیقه کیانفر، وحید ترحمی، کیانوش گرامی، محمدرضا رهبری و تعدادی دیگر از هنرمندان از شبکه دوم سیما روی آنتن رفت.

شبنم فرشادجو

داستان این مجموعه تلویزیونی که همچنان نیز جزو پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیونی سیما محسوب می‌شود، درباره فردی متدین به نام «حاج یونس تاجری معتقد به اصول دینی و اهل حرام و حلال بود.

اما اتفاقاتی در زندگی‌اش پیش می‌آید که او را درگیر ماجراهایی می‌کند که حتی در نوع روایت داستانی و انتخاب سوژه دارای تفاوت‌های بسیار زیادی نسبت به سریال‌های مناسبتی تلویزیون تا آن سال‌ها بود و اتفاقاً همین خط‌شکنی نیز باعث شد تا طیف بیشتری از این مخاطبان آنتن شبکه دو سیما را در آن سال‌ها بسیار بپسندند.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع : وقت صبح

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

  • بهنوش بختیاری هم کرونا گرفت / برای این بازیگر دعا کنید

    بهنوش بختیاری هم کرونا گرفت / برای این بازیگر دعا کنید

آیا این خبر مفید بود؟
3 0

نظر شما