شناسهٔ خبر: 48565062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارسال ۶۰ مخزن آب از بهزیستی اصفهان به سیستان و بلوچستان

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از ارسال ۶۰ دستگاه مخزن آب از اصفهان برای مددجویان استان سیستان و بلوچستان در راستای پویش نذر آب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ولی‌اله نصر مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: ارسال ۶۰ مخزن آب به سیستان وبلوچستان در راستای مسئولیت اجتماعی، فعالیت‌های جهادی و با همکاری معاونت مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان و با همت پایگاه بسیج شهید زرین صورت گرفت.

او با اشاره به اینکه برای تهیه این مخازن ۵۰۰ لیتری آب، خیران استان که بازو‌های توانمند بهزیستی محسوب می‌شوند بسیار همت کردند گفت: استان اصفهان همچون گذشته در کنار مردم خوب استان‌های دیگر است و امیدوار هستیم ارسال این محموله و محموله‌های دیگر بتواند بخشی از مشکلات مددجویان سیستان و بلوچستان را مرتفع کند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان افزود: در این پویش خیران و اقشار مختلف مردم، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای تهیه اقلام ضروری و مورد نیاز بمنظور تامین آب آشامیدنی روستاییان سیستان و بلوچستان هدیه کردند.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان پیش از این از اجرای سه پویش "نذر آب"، "با من بازی کن" و "مهر و مهربانی" خبر داده بود.

امید رحمانیان گفت: اجرای پویش نذر آب با توجه به بحران خشکسالی بخصوص در استان سیستان و بلوچستان و روستای "بنت" صورت گرفت که در این راستا خیران و مردم کمک‌های خود را از طریق کد دستوری اعلام شده به حساب این سازمان واریز کردند.


منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

نظر شما