شناسهٔ خبر: 48564971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کرونا جان چهار نفر دیگر را در استان همدان گرفت

همدان- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با فوت چهار بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۳۳۶ مورد رسیده است.

صاحب‌خبر -

دکتر «محمد طاهری» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۴۲۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۹ هزار و ۷۷۱ و بیماران سرپایی مثبت به ۵۰ هزار و ۳۶۸ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۹۰۰، بهار یک هزار و ۴۳ ، تویسرکان یک هزار و ۸۲، رزن ۸۲۵، درگزین ۲۹۷، فامنین ۳۲۸ و کبودراهنگ یک هزار و ۸۷ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۶۸۱ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۴۵۸ نفر در نهاوند و هفت هزار و  ۶۰۲ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان پنج شهرستان همدان، اسدآباد، ملایر، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز، شهرستان های تویسرکان، بهار، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و شهرستان های فامنین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

نظر شما