شناسهٔ خبر: 48564875 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

راه اندازی بیمارستان صحرایی دور از انتظار نیست

قم- رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به بستری حدود 700 نفر در مراکز درمانی گفت:با این روند سعودی که شاهد آن هستیم افتتاح بیمارستان صحرایی دور از انتظار نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قدیر صبح چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا استان قم با اشاره به اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حداقل رسیده گفت: متأسفانه میزان ابتلاء به بیماری صعودی است و حدود ۷۰۰ نفر در مراکز درمانی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم درمان کرونا را در کنترل تجمعات و دورهمی ها دانست و تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان خسته شده‌اند و انتظار می‌رود تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها در این شرایط حساس در کنار دانشگاه علوم پزشکی باشند تا نسبت به کنترل کرونا و رعایت هرچه بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی اقدام کنیم.

وی افزود: در پیک قبلی حداکثر ۶۰۰ بیمار بستری داشتیم اما هم اکنون که به قله پیک جدید نرسیدیم حدود ۷۰۰ بیمار بستری داریم و با این روند سعودی که در استان وجود دارد افتتاح بیمارستان صحرایی دور از انتظار نیست.

قدیر با اشاره به ورود ۳۰ هزار دوز واکسن ایرانی برکت ادامه داد: واکسیناسیون یکی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی قم و یک امر ملی است و امیدواریم تمامی جامعه هدف را با کیفیتی مطلوب واکسینه کنیم.

نظر شما