شناسهٔ خبر: 48564848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تیم‌های خوزستانی همچنان درگیر نبود امکانات / این بار اتوبوس نیست!

پریسا زنگنه منش

سفر تیم فوتبال فرهنگ شهرداری رامهرمز به شیراز برای بازی در هفته شانزدهم لیگ دسته سوم کشور در آستانه لغو شدن است.

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال فرهنگ شهرداری رامهرمز که به سختی تا هفته شانزدهم لیگ دسته سه کشور را پیش آمده است، روز شنبه نهم مردادماه باید در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف تیم ایمان سبز شیراز برود اما به دلیل دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی فراوان، احتمالا سفر این تیم لغو شود.

به گزارش ایسنا، حتی مسئولان این تیم که از ابتدای مسابقات تاکنون با عدم تحقق وعده مسئولان مواجه بوده‌اند، در فاصله سه هفته تا پایان لیگ دسته سه کشور، قصد کناره‌گیری از مسابقات را دارند.

مسئولان این تیم اعلام کرده‌اند که اکنون به دلیل عدم همکاری مسئولان در حمایت مالی از تیم و تهیه اتوبوس که طی سال‌های گذشته برای سفر به خارج استان از سوی نماینده‌های قبلی شهرستان از طریق وزارت نفت تامین می‌شد، سفرشان به شیراز به خاطر نبود اتوبوس در آستانه لغو شدن است.

این اتفاقات در حالی برای تیم رامهرمز رخ داده است که تیم‌های همگروه آن با بهترین امکانات و شرایط در مسابقات شرکت می‌کنند و تیم فرهنگ با چنگ و دندان به فکر حفظ این سهمیه است.

این برای اولین بار نیست که تیم‌های خوزستانی به دلیل نبود امکانات و مشکلات مالی برای اعزام به مسابقات با وضعیت سختی مواجه شده‌اند و بعضا دقیقه 90 شرایط حضورشان فراهم شده است؛ موضوعی که نگاه جدی مسئولان مربوطه را می‌طلبد.

انتهای پیام

نظر شما