شناسهٔ خبر: 48564847 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان خبر داد :

تشکیل 33 پرونده تخلفاتی سیمان در استان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از تشدید بازرسی های مستمر بازرسان این سازمان از واحدهای توزیع و عرضه سیمان از کارخانه تا واحدهای توزیع خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عبدالرضا پیروی منش با اشاره به 934 بازرسی از واحد‌های تولیدی و توزیعی سیمان در استان گفت : بازرسان این سازمان 33 پرونده تخلف برای واحدهای متخلف تشکیل دادند.

وی ارزش ریالی پرونده های فوق را بیش از 15 میلیارد و 419 میلیون ریال اعلام کرد و افزود : پرونده های تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اظهار داشت : رصد سیمان از تولید به مصرف ، نظارت بر نرخ مصوب ، نظارت بر مباشرین- عوامل عمده و خرده فروشان از جمله اقدامات مهم نظارتی است.

پیروی منش علت کمبود سیمان را در چند روز گذشته قطعی برق دانست و افزود : با اقدامات بعمل آمده در این خصوص مشکل برق کارخانه سیمان حل و عرضه سیمان در حال برگشت به روال عادی می باشد.

وی در پایان گفت : شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با اعلام به سامانه تلفنی 124 ما را در رصد بازار همیاری نمایند.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما