شناسهٔ خبر: 48564708 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تزریق واکسن مهمترین راه مقابله با ویروس کرونا است

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار جوانرود یکی از مهمترین راه‌های کنترل و مقابله با ویروس کرونا را تزریق واکسن دانست و گفت: البته باید پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم رعایت شود تا زنجیره انتقال این ویروس منحوس متوقف گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رستگار یوسفی روز چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا دلیل استقبال کم مردم جوانرود از تزریق واکسن کرونا را شایعات بی اساس برخی افراد در ارتباط با واکسن اعلام کرد و افزود: مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چرا که تمام واکسن‌های عرضه شده مورد تایید سازمان بهداشت جهانی است.

وی برضرورت واکسیناسیون عمومی تاکید کرد و اظهار داشت: مشارکت مردم شهرستان در این طرح مطلوب نیست لذا امامان جمعه و جماعت و رسانه ها باید در این زمینه نقش‌آفرینی بیشتری کرده و مشمولان طرح را ترغیب به تزریق واکسن کنند چرا که تنها راه رهایی از این ویروس منحوس واکسیناسیون عمومی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود نیز با ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان و اینکه در حال حاضر ۲۰ نفر در مراکز درمانی بستری هستند، گفت: استقبال مردم شهرستان از طرح واکسیناسیون کرونا خوب نیست و باید برای مشارکت در این طرح ترغیب شوند.

دکتر مولود حسینی با بیان اینکه از آغاز طرح واکسیناسیون در شهرستان جوانرود با وجود همه تلاش‌ها هنوز به حد مطلوب در تزریق واکسن به جامعه هدف نرسیده‌ایم،  یادآور شد: کمتر از ۲۰ درصد جمعیت این شهرستان از تزریق واکسن استقبال کرده‌اند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما