شناسهٔ خبر: 48564608 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

واکنش اصغر رحیمی به سخنان سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو

عضو کمیته فنی فدراسیون تکواندو در واکنش به گفتگوی روز گذشته سرمربی سابق تیم ملی عنوان داشت که ملکی به دنبال ماهیگیری از آب گل آلودست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی سرمربی سابق تیم ملی تکواندو روز گذشته در گفتگو با خبرگزاری مهر در خصوص دلایل ناکامی تیم ملی، با انتقاد به عملکرد کمیته فنی، عنوان داشت که وظیفه کمیته فنی چیست؟ چه عملکردی تا اینجای کار داشته است؟ فقط آقای نظری و رضایی استحقاق حضور در میان اعضای کمیته را دارند.

در این خصوص اصغر رحیمی عضو کمیته فنی فدراسیون تکواندو با خطاب قرار دادن ملکی به خبرنگار مهر گفت: جنابعالی که ایراد از کمیته فنی می‌گیرید اساساً فرق کمیته فنی و سازمان تیم ملی را میدانید؟ شما که انسان باسوادی هستید شرح وظایف هر کدام را میدانید، حافظه تاریخی خیلی از ورزشکاران و مربیان با سابقه خوب کار می‌کند جنابعالی در شرایطی مربی تیم ملی بودید که اکثریت بازیکنان اصلاً شما را قبول نداشتند و بعد از آن خود اعضا تیم ملی شما را نخواستند و فدراسیون به اجبار شما را برداشت. از آن زمان به بعد تبدل به منتقد شدید؟ زمانی رحیمی عضو موجه کمیته فنی می‌شود، زمانی افراد دیگر، شما که بزرگترین منتقد ذوالقدر و کریمی بودید حالا چطور خودتان را همسطح آنها و هادی ساعی می‌بینید؟

وی با اشاره به انتخاب سرمربیان تیم ملی گفت: کمیته فنی کار بزرگی کرد و برای اولین بار آقای عسگری را برای یک دوره طولانی با اختیار تام انتخاب کرد. همین اتفاق در خصوص بانوان افتاد و در همان جلسه قرار شد، نفرات انتخاب شده برنامه‌های خود را ارائه دهند که این اتفاق نیافتاد، علی رغم مخالفت کمیته فنی برای اعزام‌های ماقبل المپیک بنا به خواسته آقای عسگری و حمایت کامل سازمان تیم‌های ملی اعزام‌ها انجام شد، جنابعالی در همان زمان بدون اینکه در جریان موضوع باشید کمپینی راه انداختید که باید از آقای عسکری حمایت کنیم می‌خواهند او را بردارند، که البته افراد بی سواد و غیر فنی چنین تصمیمی را در آستانه المپیک می‌گیرند.

رحیمی ادامه داد: قصد کمیته فنی اتفاقاً کمک به تیم ملی بود که در نهایت عسگری و فرهادیان مسئولیت این موضوع را پذیرفتند. هر سه ورزشکار المپیکی ما با شرایط بدی در آسیا باختند که شاید باخت در المپیک شروعش از همان آسیایی بود، حالا چطور می‌فرمایید کادر فنی هیچ تقصیری ندارد؟! شما که خودتان را برترین در دنیا میدانید کمی به حرف‌هایتان فکر کنید. جنابعالی در جایی می‌فرمایید فدراسیون نیاز به خون تازه دارد و بعد می‌فرمایید من باید باشم، واقعاً خودت را خون تازه می‌بینی؟ جنابعالی اگر مربی تیم ملی بودی هر دو ورزشکار ما دور اول حذف می‌شدند. اگر امروز جنابعالی مربی تیم شوید فدراسیون بهترین می‌شود! کمیته فنی ممتاز می‌شود، بنده خودم به عملکرد تیم ملی انتقاد دارم ولی صلاح نمی بینم موضوعاتم را در رسانه‌ها بیان کنم یادتان باشد کمیته فنی در خصوص موضوعاتی ورود می‌کند که در دستور جلسه می‌آوردند

نظر شما