شناسهٔ خبر: 48564523 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مجمع سالانه فدراسیون کبدی؛

علی‌نژاد: ریاست جهانی کبدی ماحصل یک دیپلماسی قوی و فعال است

معاون وزارت ورزش در مجمع سالانه فدراسیون کبدی شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مجمع سالانه فدراسیون کبدی به صورت حضور آنلاین روسای هیات ها وبا حضور مهدی  على نژاد معاو وزیر ورزش و جوانان، عباس اورسجی رئیس فدراسیون، دبیر و  نایب رئیس برگزار شد گزارشی جامع از برنامه ها و عملکرد فدراسیون کبدی ارائه شد.

در ابتداى ایم مجمع  عباس  فرهمندمهر دبیر فدراسیون ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویى به اعضاى حاضر و تبریک انتخاب دکتر اورسجى به عنوان سرپرست فدراسیون جهانى کبدى، دستور جلسه مجمع را قرائت کرد .

 رئیس فدراسیون کبدى ضمن خیر مقدم و تشکر از اعضاى حاضر، از اهداف عملیاتى فدراسیون در دوره ریاست خود مواردى را برشمرد و به محقق شدن بسیارى از آنها اشاره کرد و گفت :

امروز کرسی اول فدراسیون جهانی در اختیار ایران است و من به عنوان نماینده ورزش ایران در این مسولیت حضور دارم و این براحتی بدست نیامده و ماحصل دیپلماسی موفق کبدی ایران و البته حمایت های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان است و انشالله با این وحدتی که به وجود آمده در انتخابات فدراسیون جهانی و کنفدراسیون کبدی آسیا که توسط خود ما  برگزار می شود بتوانیم ریاست 4 ساله را در جهان یا آسیا بدست آوریم.

اورسجی گغت: قهرمانی های تاریخی  مردان و زنان ایران در آسیایی جاکارتا و میزبانی بسیار باشکوه مسابقات جوانان جهان در کیش تاثیر زیادی در کسب کرسی جهانی داشته است.

وی ادامه داد البته هنوز اول راه هستیم و برای ایجاد مقر دائمی فدراسیون جهانی سل کنفدراسیون آسیا نیار به حمایت های مادی و معنوی وزارت ورزش و کمیته المپیک داریم که قول‌هایی داده شده است.

وی از حضور دکتر غلیتزاد و حمایت های وی در مجمع کبدی قدردانی کرد و برای موفقیت کاروان ورزشی در توکیو آرزوی موفقیت کرد..

 قهرمانى همزمان تیم هاى ملى بانوان و آقایان در بازیهاى آسیایى ٢٠١٨ براى نخستین بار در ورزش کشور و میزبانى موفق مسابقات قهرمانى جوانان جهان در کیش که نشان از قدرت مدیریت ایران در ورزش را دارد از شاخص ترین موفقیت های کبدی ایران بوده است که حاصل یک کار تیمی و دسته جمعی است.

سپس دکتر على نژاد معاون  ورزش قهرمانى وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط فدراسیون کبدى، انتخاب دکتر اورسجى به عنوان سرپرست فدراسیون جهانى را یک افتخار ملى براى ورزش کشور خواند و از تلاش همه جانبه وزارت ورزش براى حفظ و تثبیت این کرسى مهم بین المللى خبر داد. ایشان همچنین از گزارشات مالى شفاف و بى نقص فدراسیون تشکر و قدردانى نمود و فدراسیون کبدى را از موفق ترین فدراسیون ها به لحاظ برنامه ریزى و محقق شدن اهداف و برنامه ها دانست.

در پایان تعدادى از روساى هیات هاى استانى و اعضاى حاضر به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

برچسب‌ها:

نظر شما