شناسهٔ خبر: 48564361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار همدان اعلام کرد؛

اهتزاز پرچم مزین به نام امیرالمومنین (ع) بر فراز همدان

همدان- شهردار همدان گفت: به مناسب عید غدیر خم پرچم مزین به نام امیرالمومنین (ع) بر فراز همدان به اهتزاز درآمد.

صاحب‌خبر -

عباس صوفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های شهرداری همدان به مناسب عید غدیر خم اظهار داشت: به مناسبت عید غدیر خم پرچم مزین به نام مبارک امیرالمومنین علی علیه السلام بر فراز شهر همدان در میدان پژوهش به اهتزاز درآمد همچنین در بحث فضاسازی شهر در ورودی و خروجی‌ها بیش از ۴۰ عدد بیلبورد، عرشه بنر و پایه بنر نصب شد.

وی افزود: تشکیل ستاد مردمی غدیر استان همدان در مرکز همایش‌های قرآنی و بین‌المللی و آذین بندی سطح مناطق ۴ گانه شهرداری همدان از دیگر اقدامات به مناسب عید غدیر خم است.

شهردار همدان با بیان اینکه کاروان خودرویی نیز در روز عید در همدان حرکت خواهند کرد، گفت: برگزاری جشن بزرگ غدیر در میدان امام خمینی (ره)، برگزاری جشن در ۱۷ فرهنگسرای شهرداری همدان و مشارکت در برگزاری اجتماع بزرگ غدیریون در آستان مقدس امام زاده عبدالله از جمله اقدامات است.

صوفی بیان کرد: همچنین نورافشانی در تمام مساجد سراسر استان و اطعام و افطار بیش از ۷ هزار پرس غذای گرم در سراسر استان از برنامه‌های عید غدیر خم است.

وی با بیان اینکه عید غدیر خم مهم‌ترین عید مسلمانان به‌خصوص پیروان اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام محسوب می‌شود، بیان کرد: پیام عید غدیر یعنی ولایت حضرت علی علیه‌السلام است که باید با برگزاری باشکوه این عید در جامعه به اهمیت و معنا و مفهوم امر مهم ولایت توجه شود.

شهردار همدان عنوان کرد: خانواده‌ها نیز باید فرزندان خود را به خوبی با معنا و پیام عید غدیر خم آشنا کنند همچنین شهرداری همدان تلاش خود را انجام داد تا با فضاسازی شهری و اجرای برنامه‌های فرهنگی به صورت باشکوه این عید را برگزار کند.

نظر شما