شناسهٔ خبر: 48564130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

به مناسبت عید غدیر

3000 بسته معیشتی به دست نیازمندانِ کرمانشاه می‌رسد

زهرا مرادی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از توزیع سه هزار بسته معیشتی درقالب رزمایش "کمک مومنانه" در استان از امروز(ششم مرداد) به مناسبت عید غدیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

کامران هزارخانی در حاشیه آغاز توزیع سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، گفت: توزیع بسته‌های مواد غذایی ظرف امروز و فردا (ششم و هفتم مرداد) به اتمام خواهد رسید.

هزارخانی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی از سوی پایگاه‌های مقاومت توزیع خواهد شد و تلاش خواهد شد تا با همکاری بسیجیان بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه اظهار کرد: این بسته‌ها شامل اقلامی مثل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و... بوده و هر بسته حدود 500 هزار تومان ارزش دارد.

هزارخانی در ادامه دستگیری از نیازمندان را یکی از مهمترین اهداف اجرای رزمایش کمک مومنانه عنوان و ابراز امیدواری کرد: اجرای رزمایش‌‎های اینچنینی بتواند در ایجاد روحیه امید و امیدواری بین نیازمندان اثرگذار باشد.

هزارخانی گفت: پیش از این 320 هزار بسته موادغذایی در قالب رزمایش کمک مومنانه از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) متشکل از کمک‌های خیرین، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع شده که این بسته های معیشتی تقریبا 110 میلیارد تومان ارزش داشته‌ است.

 وی در ادامه اشاره ای هم به ورود سپاه به حوزه خدمت رسانی به مردم در حوزه های مختلف داشت و گفت: هم اکنون که به دلیل خشکسالی برخی از روستاها آب ندارند، مجموعه بسیج سازندگی در حوزه آبرسانی سیار به مردم ورود کرده و هرجا نیاز باشد این کار را انجام خواهد داد.

هزارخانی اضافه کرد: هم اکنون کار آبرسانی سیار به دهستان ویژنان در شهرستان گیلانغرب به کمک قرارگاه خاتم در دست انجام است و روزانه یک تانکر 20 هزار لیتری آب بین مردم این دهستان توزیع می شود.


انتهای پیام

نظر شما