شناسهٔ خبر: 48563790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد شمال استان کرمان:

۳ تن گوشت قربانی در کرمان توزیع می‌شود

کرمان - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد شمال استان کرمان از توزیع بیش از ۳ تن گوشت قربانی در شهرستان‌های مختلف استان میان ایتام و نیازمندان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مصطفی گرجی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: انسان‌ها بر اساس تلاش و کوششی که در زندگی انجام می‌دهند، به نتایج مطلوبی نیز دست پیدا می‌کنند، در مباحث معنوی نیز این موضوع صدق می‌کند یعنی باید از نفسانیت خود عبور کرد تا به قرب الهی رسید.

وی افزود: در بحث عید قربان نیز حضرت ابراهیم (ع) پس از طی کردن سختی‌های مختلف توانست به مقام کمال برسد لذا همه ما نیز باید با قربانی کردن اسماعیل‌های خود به دنبال رسیدن به قرب الهی باشیم.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های مساجد شمال استان کرمان اظهار داشت: شاید بتوان نسبت عید قربان با عید غدیر را اینگونه مطرح کرد که قربان مقدمه‌ای برای رسیدن به غدیر است به این معنا که با قربانی کردن خواسته‌های نفسانی خود برای رسیدن به کمال یعنی غدیر تلاش کنیم.

وی با بیان این مطلب که به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت، ششمین پویش نذر قربانی جهت توزیع میان ایتام و نیازمندان در استان توزیع شده است، تصریح کرد: این عمل خیرخواهانه توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و همکاری برنامه سمت خدا و مؤسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام گرجی با اشاره به اینکه در این مرحله بیش از ۳ تن گوشت قربانی در شهرستان‌های مختلف استان توزیع می‌شود، اظهار کرد: محور توزیع این بسته‌های نذری، مدیران کانون‌های مساجد در شهرستان‌های استان هستند و اساس آن ثبت نام افراد نیازمند در سامانه حضرت خدیجه (س) است.

وی عنوان کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در بستر مساجد در حال فعالیت است و هم اکنون نیز که در اوقات فراغت به سر می بریم، اعضای کانون‌های مساجد متناسب با شرایط شیوع ویروس کرونا اقدام به برنامه ریزی و فعالیت کرده‌اند.

نظر شما