شناسهٔ خبر: 48563610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور؛

آغاز آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 در اردبیل

همزمان با سراسر کشور، آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز چهارشنبه ششم مرداد در دانشگاه محقق اردبیلی آغاز شد و تا روز جمعه هشتم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی 6 مرداد در جمع خبرنگاران از آغاز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 همزمان با سراسر کشور در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: در این آزمون 10 هزار و 400 نفر در سطح استان ثبت نام کننده داشتیم.

وی با بیان اینکه از این تعداد 4 هزار 869 داوطلب زن و 5 هزار و 531 داوطلب مرد هستند، افزود: این آزمون در استان اردبیل در شهر اردبیل در حوزه های دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و دانشگاه پیام نور اردبیل و در شهرستان های مشگین شهر، پارس آباد و خلخال برگزار می شود.

حبیبی تصریح کرد: طی سه روز برگزاری آزمون، 5 هزار و 856 داوطلب در حوزه دانشگاه محقق اردبیلی در این آزمون شرکت کننده داریم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای داوطلبان و با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در این آزمون، خاطرنشان کرد: حوزه های برگزاری آزمون قبل از آزمون ضدعفونی شده و فاصله ابلاغی سازمان سنجش نیز برای صندلی ها رعایت شده است.

انتهای پیام

نظر شما