شناسهٔ خبر: 48563501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هفتمین کنفرانس بین المللی فناوری و مدیریت انرژی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود

توحید مهدوی

رئیس هفتمین کنفرانس بین المللی فناوری و مدیریت انرژی با رویکرد آب، انرژی و گرمایش جهانی از برگزاری این کنفرانس در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین شایقی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این کنفرانس توسط مرکز تحقیقات مدیریت انرژی دانشگاه محقق اردبیلی در 9 و 10 شهریور ماه سالجاری برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: این کنفرانس بین المللی به عنوان گردهمایی بزرگ متخصصان و فعالان حوزه های مختلف انرژی از سراسر کشور و جهان، فرصتی مناسب برای ارائه دستاورد های علمی جدید و به‌روز پژوهشگران در دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت‌ های دانش بنیان می‌ باشد.


به گفته شایقی، این کنفرانس فرصت بسیار مناسبی برای بررسی چالش های پیش‌رو در حوزه های مختلف فناوری و مدیریت انرژی ازجمله صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، فناوری های بهره‌برداری از انرژی های تجدیدپذیر، فناوری های نوین تبدیل و ذخیره انرژی، پیوند آب، انرژی و محیط زیست، بهینه‌سازی انرژی، گرمایش جهانی، اقتصاد انرژی و غیره می باشد.
عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: از تمام پژوهشگران، متخصصان، فناوران و علاقمندان فعال در حوزه های مختلف فناوری و مدیریت انرژی از رشته‌های مختلف علوم و مهندسی از سراسر ایران و جهان دعوت می‌شود تا آخرین دستاوردهای پژوهشی، صنعتی و فناورانه در زمینه های اصلی کنفرانس را ازطریق سایت و سامانه ثبت نام به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.


رئیس هفتمین کنفرانس بین المللی فناوری و مدیریت انرژی با رویکرد آب، انرژی و گرمایش جهانی ادامه داد: انرژی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، فناوری‌های نوین تبدیل انرژی، فناوری‌های بهره برداری از انرژی­های تجدیدپذیر، بهینه‌سازی مصرف انرژی، ذخیره‌سازی انرژی، اقتصاد انرژی، پیوند آب، انرژی و محیط زیست، انرژی در ساختمان، انرژی در کشاورزی، گرمایش جهانی، نقش انرژی در علم مواد و فناوری ساخت و نانوتکنولوژی و مدیریت سبز محورهای این کنفرانس هستند.

انتهای پیام

نظر شما