شناسهٔ خبر: 48563488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی ارتش در حال استفاده از جوانان در مسئولیت ها است

دزفول- فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال استفاده از جوانان در مسئولیت‌ها هستیم

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده پیش از ظهر امروز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول در سالن همایش‌های این پایگاه اظهار کرد: مجاهدت مردم دزفول و اندیمشک در هشت سال جنگ تحمیلی باعث شد تا این شهرها به عنوان محور مقاومت شناخته شدند.

وی افزود: دستور تخلیه پایگاه وحدتی در برهه‌ای از دوران دفاع مقدس صادر شد ولی نیروهای جان برکف این پایگاه در کنار مردم دزفول و اندیمشک ماندند و فرهنگ مقاومت و ایستادگی را نهادینه کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به عملیات مرصاد تصریح کرد: ویژه برنامه‌ای به مناسبت این عملیات تولید شده که قرار است در شبکه‌های یک، مستند و افق پخش شود.

امیر سرتیپ نصیر زاده عنوان کرد: بعد از امضای قطعنامه ۵۹۸، دشمن بعثی از یک سو با حملات هوایی به پایگاه‌های نوژه و وحدتی و منافقان از سوی دیگر به ایران حمله کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب و ایران اسلامی با مجاهدت‌های زیادی به اقتدار کنونی رسیده است، یادآور شد: بمب‌های تأخیری زیادی در پایگاه‌های هوایی ریخته شده بود که هر لحظه احتمال انفجار آنها وجود داشت ولی نیروهای غیور و مجاهد هوایی با دست، این بمب‌ها را از زیر هواپیماها خارج کردند تا آسیب نبینند.

امیر سرتیپ نصیرزاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: در حالی که منافقان کوردل برای شهرهای مختلف، فرماندار هم تعیین کرده بودند، عملیات مرصاد آنها را متوقف و از خاک میهن اسلامی بیرون کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره خلبانان شهید سرهنگ کیانوش بساطی و سروان حسین نامنی از خلبانان پایگاه چهارم شکاری دزفول که در حین آماده سازی هواپیمای آموزشی به شهادت رسیدند، افزود: خانواده این شهدا در شهرهای اسلام آباد و سبزوار از بهترین و متدین‌ترین خانواده‌ها هستند و اهالی روستای نامن با وجود جمعیت کم، تعداد زیادی شهید تقدیم میهن اسلامی کرده‌اند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه راه شهادت بسته نیست، گفت: تلاش نیروهای مسلح این است که علاوه بر تأمین امنیت در کنار مردم باشند و به آنها خدمت کنند.

وی، پایگاه چهارم شکاری دزفول را متعلق به همه مردم و نظام دانست و افزود: ما امانتدار بخش‌های مختلف پایگاه و نگهبان زمین‌های آن هستیم از این رو با زمین‌خواران مقابله خواهیم کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده تاکید کرد: به هیچ عنوان قصد نداریم زمین‌ها را از مردم بگیریم ولی با زمین خواران مشکل داریم چرا که برای واگذاری زمین باید پروسه قانونی آن طی شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به تلاش‌های امیر بهمرد در مدت فرماندهی پایگاه چهارم شکاری دزفول، اضافه کرد: پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال استفاده از جوانان در مسئولیت‌ها هستیم و با توجه به اینکه پایگاه هوایی دزفول پایگاهی عملیاتی و آموزشی است، امیر ولدی را به عنوان فرمانده جدید و جوان این پایگاه منصوب کردیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با حساسیت ویژه نسبت به پایگاه هوایی دزفول همواره تاکید دارند که مکان خدمت نظامیان با صفا باشد و توجه ویژه‌ای به فضای سبز آن شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تکریم امیر بهمن بهمرد فرمانده پیشین پایگاه چهارم شکاری دزفول و معارفه امیر جواد ولدی فرمانده جدید این پایگاه امروز چهارشنبه با حضور امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، رؤسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات نهاجا، نماینده مردم دزفول در مجلس، امام جمعه دزفول، فرمانداران دزفول و اندیمشک، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول، فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) سپاه و دیگر مسؤولان محلی در سالن همایش‌های پایگاه چهارم شکاری دزفول برگزار شد.

نظر شما