شناسهٔ خبر: 48563191 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

واژگونی خودرو سواری در بزرگراه آزادگان

حوادث رکنا: واژگونی خودروی سواری لیفان در بزرگراه آزادگان بر هم خوردن نظم ترافیکی را به همراه داشت.

صاحب‌خبر -

 ساعت 12:10 دقیقه روز گذشته در پی حادثه ی تصادف و واژگونی یک دستگاه خودروی سواری لیفان در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان نرسیده به پل فداییان اسلام، شهروندان با سامانه 125 تماس گرفتند و وقوع این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 90 را به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش رکنا، نادر طاهری فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری لیفان پس از برخورد با جدول بتنی وسط بزرگراه در مسیر تندرو بر روی سقف متوقف شده بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه سرنشین خودرو که یک مرد 42 ساله بود قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی توسط رانندگان خودروهای عبوری از خودرو خارج شده و به محل امن حاشیه بزرگراه منتقل شده بود.

طاهری تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از خودرو کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی، خودرو را با استفاده از ابزار مخصوص نجات و جرثقیل، به حالت اولیه باز گردانده و پس از ایمن سازی محل حادثه و پاکسازی سطح بزرگراه از بقایای به جا مانده از این تصادف، خودرو را جهت بررسی علت وقوع این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

خودرو سواری

خودرو سواری

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

  • بهنوش بختیاری هم کرونا گرفت / برای این بازیگر دعا کنید

    بهنوش بختیاری هم کرونا گرفت / برای این بازیگر دعا کنید

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما