شناسهٔ خبر: 48563186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیست و هفتمین واحد مسکن مددجویی در اشنویه افتتاح شد

مهاباد- ایرنا- بیست و هفتمین واحد مسکن مددجویی بهزیستی شهرستان اشنویه به مناسبت عید غدیر خم و به همت سپاه این شهرستان با حضور جمعی از مسوولان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحد مسکونی در روستای "گندویلا" و با مشارکت بسیج سازندگی سپاه، بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای خانواده سه معلول این روستا احداث شده است.

سرهنگ آیدین ولی‌زاده ادامه داد: از سال ۱۳۹۸ تاکنون با همت سپاه و مشارکت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) ۲۷ واحد مسکونی مددجویی با هزینه  ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث و تحویل نیازمندان شده‌ است.

وی اضافه کرد: برای احداث این واحد مسکونی نیز در مجموع بیش‌ از سه میلیارد ریال هزینه شده‌ است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه گفت: این واحدهای مسکونی با توجه به برنامه های سپاه مبنی بر تامین مسکن مناسب برای معلولان و اقشار کم‌درآمد و بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با قرارگاه محرومیت‌زدایی احداث شده است.

سرهنگ ولی زاده گفت: ۳۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا صرف امور عمرانی مسکن نیازمندان، طرح‌های کشاورزی، آموزشی و آبرسانی در روستاهای محروم این شهرستان شده‌است.

وی اظهار داشت: به مناسبت عید ولایت و امامت و در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی، ۱۵۰ بسته معیشتی نیز توسط سپاه اشنویه در مناطق حاشیه شهر بین خانواده‌های کم‌درآمد توزیع شد.

وی افزود: این تعداد بسته‌های معیشتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیران توزیع شد.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در این شهرستان و تعطیلی بازار و محل کسب و کار مردم و آغاز رزمایش همدلی و کمک مومنانه بیش‌از پنج هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توسط سپاه بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده ‌است.

اشنویه در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

نظر شما