شناسهٔ خبر: 48563047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از برترین‌های قرانی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری صداوسیما

از ۶ نفر از برترین‌های قرآنی در چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری،جلسه شورای قرآنی ایثارگران استان برای برنامه‌ریزی و پیش برد اهداف قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی برگزار شد و از ۶ نفر از برترین‌های قرآنی ایثارگران تجلیل شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: بنیاد استان در حال حاضر کلاس‌های فعال قرآن در رشته‌های مختلف ازجمله حفظ، قرائت، روخوانی و روان‌خوانی، تفسیر و تدبر در قرآن دارد که قریب به ۲۲۰۰ نفر در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.
فریبرز نجفی افزود: با توجه به شرایط خاص کشور و بیماری کرونا ۸۰ درصد کلاس‌های آموزشی در مجازی برگزار می‌شود.
نجفی افزود: حسینیه‌های شهدا، منازل ایثارگران، کانون‌ها و ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان‌ها محل برگزاری این کلاس‌ها هستند که بنیاد مفتخر است که ۹۰ درصد مربیان آموزشی از جامعه معزز ایثارگری هستند که بدون حق‌الزحمه فعالیت می‌کنند.
وی گفت: ایثارگران استان هرساله در مسابقات کشوری موفق به کسب رتبه‌های برتر اول تا سوم شده‌اند و این امر باعث شده که بنیاد استان جزو ۶ استان عضو شورای قرآنی کشور باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر مجمع حافظان قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران ۱۶۹ عضو دارد که بیش از ۷۰ نفر از این اعضا حافظ ۱۰ جزء به بالا و ۱۳ نفر حافظ کل قرآن هستند.

نظر شما