شناسهٔ خبر: 48562896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیئت ورزش کارگری اردبیل:

۱۱ هزار کارگر ورزشکار در استان اردبیل ساماندهی شد

اردبیل - رئیس زو اداره ورزش کارگری استان اردبیل، تعداد ۱۱ هزار و ۳۰۰ کارگر ورزشکار کارگر در سطح استان شناسایی و سامان دهی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مهری در نشست با مسئولین انجمن‌های ورزشی هیأت ورزش کارگری استان اردبیل اظهار کرد: علی رغم شرایط کرونا و کاهش فعالیت‌ها و مسابقات ورزش سال گذشته سالی درخشان برای ورزش کارگری استان اردبیل بود که با تلاش و همکاری انجمن‌ها توانستیم صاحب عنوان استان برتر ورزش کارگری از سوی اداره امور ورزش کارگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شویم.

وی تعامل مناسب با بخش خصوصی را یکی از فاکتورهای مهم جهت تأمین هزینه‌ها دانست و گفت: میزبانی ۳ مسابقه ملی در سطح بالا و کیفیت شایسته کارگران ورزشکار از سراسر کشور موضوعی بود که با تلاش و همکاری انجمن‌های ورزشی انجام شد

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: هم اکنون تعداد ۱۱ هزار و ۳۰۰ کارگر ورزشکار کارگر در سطح استان سامان دهی شده و فعالیت‌های ورزشی خود را با استفاده از امکانات و مجموعه‌های ورزشی این اداره کل با بازگشت شرایط به حالت عادی ازسرگیری خواهند کرد.

وی تاکید کرد: اعزام تمام تیم‌های ورزش کارگری پس از خارج شدن از شرایط کرونا به مسابقات ملی از دیگر برنامه‌های این هیأت در آینده خواهد بود.

نظر شما