شناسهٔ خبر: 48562744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده اردکان: خدمت به جامعه هدف بهزیستی فرصتی مقدس است

یزد - ایرنا - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رفع مشکلات و نیازهای جامعه هدف بهزیستی گفت: خدمت به اقشار ضعیف و جامعه هدف بهزیستی یک فرصت مقدس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا محمدرضا دشتی اردکانی روز چهارشنبه در بازدید سرزده از اداره بهزیستی اردکان افزود: مسوولان نیز باید با استفاده از ظرفیت و امکانات موجود برای حل مشکلات مددجویان و توانخواهان زیر پوشش این سازمان اقدام نمایند. 

وی اضافه کرد:  سازمان بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی با کمترین اعتبارات و تجهیزات به جامعه هدف خدمات رسانی می کند.

رییس اداره بهزیستی اردکان  نیز به تشریح فعالیت ها ، مشکلات و چالش های جامعه هدف بهزیستی در این شهرستان پرداخت و آماری را در خصوص تعداد افراد زیر پوشش ، افراد دارای معلولیت، مراکز غیردولتی و موسسات همسو ارائه کرد. 

امیرولی عضدزاده گفت: سازمان بهزیستی بیش از هرچیزی بر پایه خیرخواهی، اخلاق مداری و انسان دوستی بنا شده و ما در تلاش هستیم تا با استفاده از امکانات موجود و همچنین حمایت مسوولان شهرستانی بتوانیم در راستای کمک به اقشار کم درآمد و با شرایط جسمی متفاوت اقدام نمائیم.

وی خواستار کمک های مستمر صنایع به این سازمان در راستای عمل به تعهدات اجتماعی خود شد.
در  این دیدار دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری و رفع مشکلات قول مساعدت داد.

بهزیستی اردکان بیش از  یک هزار  و ۷۵۰ معلول و ۲۱۲ خانوار نیازمند شهرستان را تحت پوشش و حمایت خود دارد و خدمات خود را از راه ۱۴ مرکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی و ویزیت در منزل ، پنج موسسه فعال در حوزه پیشگیری و پنج موسسه خیریه همکار و سه مرکز مثبت زندگی  به آحاد مردم ، ارائه می نماید .

 شهرستان ۱۱۸ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق،  احمدآباد و اردکان است.

نظر شما