شناسهٔ خبر: 48562727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خدمت رسانی به بیماران کرونایی در مراکز پرازدحام تا ساعت ۲۱ ادامه دارد/ بیش از ۴۵ درصد تست‌های کرونا مثبت است

مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: مراکز خدمات جامع سلامت فعال در زمینه کرونا، تا زمان مراجعه بیماران مبتلا و یا مشکوک به کووید-19 مشغول خدمت رسانی خواهند بود و در مراکزی که آمار مراجعات بالا است خدمت رسانی تا ساعت 21 ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، دکتر محمدحسن درخشان با اشاره به اینکه ساعت کاری مراکز خدمات جامع سلامت پاک و مراکز منتخب کرونا، تابع ساعت کاری وزارت بهداشت است، خاطرنشان کرد: واحدهای بهداشتی که در خدمت بیماران کرونایی هستند در روزهای تعطیل و غیرتعطیل مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند و در برخی از مراکز که بار مراجعات مردمی بالا است خدمت رسانی به بیماران تا ساعت ۲۱ ادامه دارد.

مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در مراکز مربوط به واکسیناسیون نیز در دو شیفت صبح و عصر تا ساعت ۷ ونیم عصر به مراجعات مردمی پاسخ داده می‌شود، گفت: علاوه بر این متاسفانه با افزایش مجدد تعداد بیماران کرونایی در جامعه آمار مراجعین نسبت به دو هفته قبل افزایش بیش از ۲ برابری داشته است.

وی بیان کرد: از ۹۵ درصد مراجعین تست پی سی آر گرفته می شود که بالای ۴۵ درصد آنها مثبت بوده و این نشان دهنده چرخش سریع بیماری در سطح جامعه است.

درخشان ادامه داد: در آستانه ماه محرم اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند شرایط گسترش بیماری سخت‌تر می شود و عادی‌انگاری مردم باعث افزایش تعداد بیماران بستری و سرپایی می‌شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: همه مراکز بهداشتی فعال هستند و مراقبت‌های بهداشتی برای گروه‌های سنی مختلف ارائه می‌شود و پاندمی کرونا اختلالی در روند ارائه خدمت به سایرین ایجاد نکرده است.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

نظر شما