شناسهٔ خبر: 48562689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تولید مسابقه دریادلان نیروی دریایی در صدا و سیمای مرکز گیلان

آئین آغاز تولید مسابقه دریا دلان با همکاری صدا و سیمای گیلان و فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

تولید مسابقه دریادلان نیروی دریایی در صدا و سیمای مرکز گیلانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ فرمانده آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل در حاشیه مراسم تولید مسابقه دریا دلان گفت : این مسابقه با حضور ۱۲ تیم منتخب کشور در ۵ قسمت در این فرماندهی و ۵ قسمت در منطقه چهارم دریایی شمال ضبط می‌شود.

امیر دریادار گودرز بهرامی افزود : در این مجموعه گوشه‌ای از رشادت‌های نیروی دریایی ارتش به نمایش گذاشته می‌شود.

نظیری آستانه ، معاون سیمای مرکز گیلان هم گفت : مجموعه دریادلان در مجموعه ۱۰ قسمتی ۴۵ تا ۵۰ دقیقه‌ای با حضور تیم‌هایی از کشور و تیم خبره صداوسیمای گیلان ساخته می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در مراسم تولید مسابقه دریا دلان با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، مظهر جنود الهی هستند که در سایه هدایت های ولایت فقیه به پشتوانه امنیت و اقتدار کشور تبدیل شده اند گفت: نیروهای مسلح  با تکیه به جوانان متخصص داخلی به خودکفایی و خوداتکایی راهبردی رسیده اند .

محمد باقر باقرزاده با اشاره به وابستگی کامل ارتش طاغوت پهلوی به مستشاران خارجی خاطرنشان کرد : با اتکا به آموزه های امام راحل و هدایت های رهبر معظم انقلاب و درسایه همت جوانان سلحشور ایران جمهوری اسلامی به معدود کشورهای تولیدکننده انواع تجهیزات نظامی از جمله زیردریایی های پیشرفته بدل شده است.

وی افزود : رسانه استانی تلاش می کند با شیوه های هنرمندانه و ساختارهای مختلف برنامه سازی از جمله مسابقات تلویزیونی، توان و اقتدار نیروهای مسلح را به مردم نشان دهد.

امیر دریادار دوم عبدالوهاب طاهری فرمانده ارشد نظامی ناوگان شمال هم گفت : نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حفاظت از منافع اقتصادی کشور در دریا‌ها حضور دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه دریادلان پر از جلوه‌های ویژه است گفت : تلاش می‌کنیم مستند مسابقه خوبی ارائه شود.

امیر طاهری همچنین افزود : اجرای مسابقات سبب ارتقاء توان جسمی و رزمی نیرو‌ها می‌شود که بسیار حائز اهمیت است.

 

تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان تولید مسابقه دریادلان با همکاری صدا و سیما مرکز گیلان

نظر شما