شناسهٔ خبر: 48562120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تقدیر از سادات مدافع سلامت استان مرکزی

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی گفت: به مناسبت فرارسیدن عید امامت و ولایت، به همت بسیج جامعه پزشکی استان و با مشارکت سپاه روح‌الله از ایثارگری سادات شاغل در حوزه بهداشت و درمان استان در پاندمی کرونا تقدیر می‌شود.

صاحب‌خبر -

سعید محمد دوست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته و با پاندمی کرونا پرسنل حوزه بهداشت و درمان در تمامی سطوح و در خط مقدم مقابله با این ویروس مرگبار همچون سال‌های دفاع مقدس وارد کارزار شدند.

وی افزود: در این جهاد مقدس و در ارائه خدمت به مردم تعدادی از همکارانمان به فیض شهادت نائل شدند که ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای حوزه سلامت است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی بیان کرد: به‌پاس رشادت‌های مدافعین سلامت و با توجه به فرارسیدن عید غدیر خم مقرر شده است با حضور فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی در بیمارستان امیرالمؤمنین که یکی از بیمارستان‌های معین در درمان کرونا در شهر اراک می‌باشد از رشادت‌های سادات مدافع سلامت به نمایندگی از همه تلاشگران این حوزه تقدیر شود

محمددوست ادامه داد: به‌صورت همزمان از ساعت ۹ صبح فردا ۱۱ تیم دیگر با حضور در مراکز بهداشتی و درمانی شهر اراک و ۱۲ تیم هم در دیگر شهرستان‌های استان از سادات مدافع سلامت تقدیر خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما