شناسهٔ خبر: 48561837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نمایشگاه تصویرسازی لباس عاشورایی در اهواز برگزار شد

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر اهواز با اشاره به موضوع محرم و آداب و رسوم خاص مردم خوزستان در این ماه گفت: نمایشگاه اولین استارت‌آپ تصویرسازی لباس عاشورایی در اهواز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

محمد خدامرادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری اولین استارت‌آپ تصویرسازی لباس عاشورایی گفت: یکی از رشته‌های این دانشگاه، تکنولوژی طراحی و دوخت است. در این رویداد از استادان و دانشجویان خواسته شد که نمایشگاهی از آثار خود در زمینه طراحی و دوخت با محوریت عاشورا برگزار کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از سوم مرداد آغاز شده است و تا امروز ششم مرداد ادامه دارد، اظهار کرد: با توجه به ضرورت احیای فرهنگ عاشورا، این علاقه را داشتیم که اولین استارت‌آپ با همین موضوع برگزار شود. این رویداد در نخستین دوره خود گرچه محدود برگزار شد، اما می‌تواند در برنامه سال‌های بعد ما تأثیرگذار باشد.

خدامرادی با اشاره به موضوع محرم و آداب و رسوم خاص مردم خوزستان در این ماه گفت: تلاش کردیم از این ظرفیت در طراحی و دوخت لباس استفاده کنیم و در همین راستا استادان و دانشجویان ایده‌های خود را در این زمینه اجرا کردند. 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر اهواز در پایان گفت: این رویداد هر چند کوچک، زمینه دیده شدن هنر دانشجویان را فراهم می‌کند و می‌تواند زمینه ورود آنها به بازار کار باشد.

انتهای پیام

نظر شما