شناسهٔ خبر: 48561237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس درمانگاه شبانه روزی دی:

بزرگترین بخش قلب و عروق قم راه اندازی می شود

طاهایی گفت: برای رفاه حال مردم بزرگترین بخش قلب و عروق در درمانگاه شبانه روزی دی قم راه اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید روح الله طا‌هایی رئیس یکی از درمانگاه‌های شبانه روزی استان قم با اشاره به اینکه درمانگاه دی یکی از مجهزترین درمانگاه‌های استان قم است،عنوان کرد: این درمانگاه از بدو شیوع ویروس کرونا در کشور به صورت شبانه روزی نسبت به ویزیت بیماران اقدام می‌کند و می‌توان عنوان کرد بازوی کمکی برای بیمارستان کامکار محسوب می‌شود.

طاهایی با بیان اینکه با وجود بیمارشدن چند باره اغلب پزشکان این مرکز درمانی به بیماری کووید ۱۹، اما حتی برای یکساعت از ویزیت و درمان بیماران غفلت نکردند، تصریح کرد: پزشکان برای خدمت به مردم قسم یاد کرده اند به همین دلیل تا جایی که جان در بدن دارند و توانایی ویزیت بیماران را دارند نسبت به درمان بیماران اهتمام دارند.

رئیس درمانگاه شبانه روزی دی با اشاره به اینکه تنها عشق خدمت به مردم می‌تواند پزشکان را در این شرایط سخت بیماری در مراکز درمانی نگه می‌دارد، گفت: شاید برخی گمان کنند که طمع پول موجب می‌شود که پزشکان در این شرایط سخت در مراکز درمانی برای ویزیت بیماران حضور یابند در حالی که پزشکان برای عشق به خدمت مردم روپوش سفید برتن می‌کنند و در این راه حتی از جان شیرین خود مایه می‌گذارند.

او با اشاره به شمار پذیرش بیماران به درمانگاه دی، گفت: از بدو شیوع ویروس کرونا در کشور روزانه حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ بیمار به این مرکز درمانی مراجعه می‌کنند که براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته رضایت ۹۰ درصدی مراجعه کنندگان جلب شده است.

طا‌هایی با اشاره به اینکه بخش‌های تخصصی گوناگونی در این درمانگاه به بیماران خدمات ارائه می‌دهد، تصریح کرد: با توجه به شلوغی بخش قلب و عروق بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های دولتی در نظر داریم برای رفاه حال مردم بزرگترین بخش قلب و عروق را در قم راه اندازی کنیم تا بیماران بتوانند از خدمات این بخش با قیمت مناسب بهره ببرند.

او در بخش دیگری از سخنان خویش از احداث درمانگاه دیگری در منطقه یک قم خبر داد و گفت: با توجه به کوچک بودن درمانگاه دی این درمانگاه نیز پس از تکمیل و تجهیز به بهره برداری می‌رسد.

رئیس درمانگاه شبانه روزی دی با اشاره به کمبود مراکز درمانی در قم نسبت به سرانه کشوری گفت: در این راستا لازم است همه کسانی که توانمندی دارند نسبت به احداث مراکز درمانی به صورت خصوصی اهتمام داشته باشند.

رئیس درمانگاه شبانه روزی دی با بیان اینکه مراکز درمانی خصوصی مکمل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی است، عنوان کرد: بخشی از بار درمان بیماران در شرایط سخت شیوع بیماری برعهده مراکز درمانی خصوصی است و می‌تواند موجب افزایش راندمان خدمت در مراکز درمانی دولتی به بیماران شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما