شناسهٔ خبر: 48560719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار آذربایجان غربی:

رعایت دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی مناسب نیست

ارومیه - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: برخی دستگاه ها با وجود مسئولیت قانونی که دارند نسبت به وظایف خود کوتاهی می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی مصطفوی صبح چهارشنبه در یکصد و سی و چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونا با تبریک عید غدیر و قدردانی از تلاش کادر درمان، پرستاری و خدمات و دیگر دست اندرکاران مقابله با کرونا، تصریح کرد: اگرچه استان در شیوع ویروس دلتا کرونا جزو استان‌های آخر است اما به جهت عدم رعایت پروتکل‌ها در وضعیت قرمز قرار گرفته‌ایم.

وی با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی که طبق دستورالعمل‌های ابلاغی در خصوص مقابله با کرونا مسئولیت دارند، گفت: متأسفانه عادی انگاری بر فرآیندهای مقابله با کرونا غلبه کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: برای خروج کم هزینه از پیک پنجم کرونا باید دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت اجرا کنیم و واکسیناسیون نیز با سرعت بیشتری عملیاتی شود.

مصطفوی بر ضرورت تبلیغ مزایای واکسن توسط رسانه‌ها بویژه در سه شهرستان پیرانشهر، سردست و اشنویه که استقبال کمتری را در تزریق واکسن دارند، تاکید کرد وگفت: پروتکل‌های برگزاری جشن غدیر به دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی در خصوص ترددهای مرزی نیز تصریح کرد: ممنوعیت تردد از مرزهای ترکیه و عراق کماکان به قوت خود باقی است. فقط گروه‌های هفتگانه اجازه تردد دارند و ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبه‌ای در خصوص رفع ممنوعیت ابلاغ نکرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از فرمانداران خواست تا با جدیت بیشتری نسبت به اجرای محدودیت‌ها اقدام کنند.

نظر شما