شناسهٔ خبر: 48560437 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کبدی برگزار شد

تهران- ایرنا- مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کبدی با حضور مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان به صورت وبینار برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عباس اورسجی رئیس فدراسیون، دبیر و نواب رئیس از دیگر حاضرین بودند. روسای هیات های استانی و سایر اعضای مجمع نیز به صورت وبینار در مجمع حضور یافتند.

در ابتدای جلسه فرهمندمهر دبیر فدراسیون ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به اعضای حاضر و تبریک انتخاب عباس اورسجی به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی کبدی، دستور جلسه مجمع را قرائت کرد.

در ادامه رئیس فدراسیون کبدی ضمن خیر مقدم و تشکر از اعضای حاضر، از اهداف عملیاتی فدراسیون در دوره ریاست خود مواردی را برشمرد و به محقق شدن بسیاری از آنها اشاره کرد که از جمله می‌توان به قهرمانی همزمان تیم‌های ملی بانوان و آقایان در بازی‌های آسیایی ٢٠١٨ برای نخستین‌بار در ورزش کشور، میزبانی موفق مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کیش که نشان از قدرت مدیریت ایران در ورزش داشت، تشکیل کمیته های تخصصی فدراسیون کبدی، برگزاری نخستین دوره تربیت مدرسین مربیگری و داوری کبدی با حضور مربیان و داوران ٨ کشور جهان، برگزاری منظم لیگ های برتر بانوان و آقایان به صورت رفت و برگشت و پوشش تصویری مستقیم مسابقات،افزایش بازیکنان لژیونر لیگ ستارگان هندوستان از ٥ نفر به ١٦ نفر و احداث نخستین کمپ تخصصی تیم های ملی کبدی در مجموعه ورزشی بعثت اشاره داشت.

در ادامه اورسجی از همکاری صمیمانه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در افزایش چشمگیر بودجه فدراسیون در سال‌های اخیر تشکر و قدردانی کرد و توفیقات بدست آمده فدراسیون را بدون همراهی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ناممکن دانست. وی همچنین از ارسال مقادیر زیادی البسه وزشی و تاتامی به کلیه استانهای کشور خبر داد.

در ادامه، نماینده حسابرس مستقل، خزانه دار و همچنین بازرس فدراسیون گزارشات مربوط به خود را قرائت کردند و سپس با رای اعضا، کلیه موارد به تایید اعضای مجمع رسید.

سپس معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط فدراسیون کبدی، انتخاب اورسجی به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی را یک افتخار ملی برای ورزش کشور خواند و از تلاش همه جانبه وزارت ورزش برای حفظ و تثبیت این کرسی مهم بین المللی خبر داد.

علی‌نژاد همچنین از گزارشات مالی شفاف و بی نقص فدراسیون تشکر و قدردانی کرد و فدراسیون کبدی را از موفق ترین فدراسیون ها به لحاظ برنامه ریزی و محقق شدن اهداف و برنامه ها دانست.

در پایان تعدادی از روسای هیات های استانی و اعضای حاضر به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

نظر شما