شناسهٔ خبر: 48558919 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با عید غدیر در روستاهای اطراف تهران:

فرهنگسرای سرو به کمک اقشار محروم می‌رود/ برنامه‌هایی برای محرومیت زدایی در قالب «کمک مومنانه»

فرهنگسرای سرو در آستانه عید غدیرخم ویژه برنامه «همیشه امیر» را برای برپایی کمک مومنانه در روستاهای اطراف شهر تهران برگزار می‌کند

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 6، فرهنگسرای سرو به مناسبت فرارسیدن عید غدیرخم و به منظور عمل به سنت حسنه امیرالمومنین علی علیه السلام، ویژه برنامه «همیشه‌امیر» را برای کمک‌رسانی به اقشار محروم و تامین نیازهای معیشتی آنان برگزار می‌کند. 


این ویژه برنامه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک به نیازمندان و افرادی است که با شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند و  در قالب کمک‌های مومنانه قرار می‌گیرد.


در ویژه برنامه جهادی «همیشه امیر» که به مناسبت ایام عید غدیر در مناطق محروم و روستاهای اطراف تهران برگزار می‌شود، بیش از ۱۰ برنامه تدارک دیده شده است. 


«همه بر سفره علی می‌مانیم»، «همیار علوی»، «ضیافت و اطعام علوی»، «شادیانه‌های غدیر»، «نذر غدیر»، «افتتاح مرکز فرهنگی مهریار ۲» و ... از جمله برنامه‌هایی است که فرهنگسرای سرو به مناسبت عید غدیر برنامه‌ریزی کرده است. 


توزیع گوشت گرم، پخت غذا و توزیع در بین نیازمندان و محرومین، اهدا هدایا به مناسبت عید غدیر، توزیع نان و ... در قالب ویژه برنامه «همیشه امیر» تدارک دیده شده است. 


از جمله برنامه‌های دیگر به این مناسبت می‌توان به افتتاح مرکز فرهنگی مهریار۲ که با برگزاری کلاس‌های آموزشی، برنامه پایش سلامت، روانشناسی برای کودکان، نوجوانان و والدین در که در روز چهارشنبه 6مردادماه اشاره کرد.


این برنامه ها طی روزهای 6 و7 مردادماه در روستاها و مناطق کم برخوردار اطراف تهران برگزار می‌شود.


براساس این گزارش خیرین و نیکوکاران که قصد کمک‌رسانی به محرومین را دارند می‌توانند کمک‌های مالی و معنوی خود را به فرهنگسرای سرو ارسال کنند.


علاقه برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 88881879 تماس بگیرند.
 

پایان پیام/32

نظر شما