شناسهٔ خبر: 48558613 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در نشست معاونان دانشجویی دانشگاه تهران؛

حبیبا: لزوم توجه جدی به بهداشت و روان دانشجویان برای سال تحصیلی جدید

معاون دانشجویی دانشگاه تهران نسبت به توجه بهداشت جسمی و روانی دانشجویان برای سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران،نشست مدیران حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه با اعضای هیات رئیسه دانشکده فنی کاسپین به صورت مجازی برگزار شد.


این نشست با حضور سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه، مدیران حوزه معاونت دانشجویی، دکتر آرون، رئیس دانشکده فنی کاسپین و دیگر اعضای هیات رئیسه دانشکده کاسپین برگزار شد.


در ابتدای نشست معاون دانشجویی دانشگاه ضمن خیرمقدم به اعضای هیات رئیسه دانشکده فنی کاسپین، نشست حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه با هیات رئیسه دانشکده‌ها و پردیس‌های مستقل دانشگاه را در راستای تشریک مساعی و تبادل نظر و بررسی مشکلات و کمبود‌ها به ویژه در حوزه مسائل دانشجویی و انتقال مشکلات به هیات رئیسه دانشگاه و آمادگی برای شروع سال تحصیلی آینده و بهداشت روان و جسم دانشجویان بسیار با اهمیت دانستند.


سپس آرون، رئیس دانشکده فنی کاسپین گزارشی از وضعیت خوابگاه‌ها و بازسازی و آماده سازی خوابگاه‌های دانشکده کاسپین برای سال تحصیلی جدید ارائه دادند و به مشکلات دانشکده فنی کاسپین به ویژه کمبود بودجه اشاره کردند در ادامه نیز پیرامون موضوعات مختلف از جمله وضعیت بهداشت روان و جسم دانشجویان، شرایط عمومی و برنامه‌های آتی دانشکده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


در پایان نیز مقرر شد هماهنگی و همکاری لازم بین حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه و دانشکده جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف دانشکده فنی کاسپین صورت پذیرد و موضوعات مطرح شده و مشکلات به هیات رئیسه دانشگاه منتقل شود.

نظر شما